شهردار باقرشهر در پیامی روز معلم را تبریک گفت

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ سعید استاد فرج در پیامی ۱۲ اردیبهشت ماه روز معلم را به تمام معلمان پرتلاش این مرز و بوم تبریک و تهنیت گفت .

در این پیام آمده است :

فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت قافله سالارمعلمان ، شهید آیت الله مرتضی مطهری (ره) و آغاز هفته معلم، یادآور جایگاه والای علم و معرفت و مقام والای معلم در تفکر دینی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی است ، که در تاریخ پرافتخار این سرزمین ، در حریم مقدس دانشگاه و مدرسه و فضای آسمانی تعلیم و تربیت زیباترین جلوه‌های عشق و ایثار را به تصویر کشیده‌اند.

پیشرفت های جامعه بشری مرهون تربیت و آموزش موثر و صحیح معلمان از طریق کشف و پرورش هر جامعه است. در واقع در مسیر توسعه و بالندگی هر کشور معلمان بیش از پیش از مدیران، سیاست مداران و مسئولان رسالت خطیر آموزش و پرورش فرزندان و به سرانجام رساندن ترقی و تکامل آنان را بر عهده دارند.

در ادامه آمده است :

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری بر خود وظیفه می دانم فرا رسیدن روز معلم را به تمامی فرهیختگان و معلمان که با پرورش فرزندان ما پایه های ساخته شدن ایرانی آباد و سرافراز را بنا می نهند تبریک گفته و توفیقات روز افزون آنان را از درگاه خداوند متعال مسئلت نمایم.

باقرشهرتبریکروز معلمشهردار
نظرات (0)
Add Comment