شهردار باقرشهر در پیامی فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر را تبریک گفت

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ شهردار باقرشهر در پیامی فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر را تبریک گفت .

در این پیام آمده است :

۱۲بهمن سال ۵۷ روز ورود تاريخي امام راحل به كشور بعد از ۱۵سال دوري و تبعيد ، يك روز تاريخي در كشور ما محسوب مي شود و اين بازگشت مقدمه اي براي حركت بي سابقه مردم و به ثمر رسيدن انقلاب اسلامي بود كه در قرون اخير بي سابقه بوده است .

در ۲۲بهمن ماه سال ۵۷در ايران، انقلاب بزرگ و شكوهمندي به رهبري امام خميني (ره) به وقوع پيوست ، انقلابي كه به جرأت مي توان گفت مهمترين حركت اسلامي و جنبش انقلابي در تاريخ اسلام و متأثر از فرهنگ عاشورايي سيدالشهدا(ع) در زمان غيبت حضرت ولي عصر (عج) بوده است.

در ادامه آمده است :

انقلاب اسلامی ایران مظهر تجلی نور در ظلمت و نماد دستیابی به معانی عمیق قرآنی در قلوب ملت همیشه در صحنه ایران است ، انقلابی که رساترین فریاد تاریخ ، امام راحل (ره) آن را رهبری کرد و به فرجام رساند و برای حفظ آن، با تمام وجود تلاش کرد ، که یاد و خاطره حماسه سازی ها هرگز از صفحه تاریخ و ذهن مردم ایران و جهان محو و زدوده نخواهد شد.

اینجانب ضمن گرامیداشت این حماسه بزرگ و غرورآفرین، سی و نهمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی را به ملت ایران، به ویژه مردم شریف و غیور باقرشهر که همواره دوشادوش مسئولین در عرصه‌های مختلف مشارکت دارند، تبریک عرض نمایم.

 

باقرشهردهه فجرشهردار
نظرات (0)
Add Comment