شهردار باقرشهر: رسانه ها پشتوانه ای قدرتمند برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی

به گزارش راگانیوز شهردار باقرشهر در این نشست صمیمی با خبرنگاران شهرستان ری گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده تا پایان سال جاری بااعتباری بالغ‌بر یک‌صد میلیارد ریال پروژه‌های نیمه‌تمام را تکمیل و آماده بهره‌برداری شهروندان باقرشهری خواهیم کرد.

سعید استاد فرج اظهار داشت :در حال حاضر بسياري از شهرهاي حاشیه‌ای باقرشهر كه قدمت بيشتري از اين شهردارند ازنظر سرانه ورزشي ،سرانه فضای سبز و امکانات رفاهی در رده پایین‌تری از باقرشهر قرار دارند

وی با اشاره به پروژه‌های متعدد شهرداری در سال 94 گفت یکی از این پروژه‌ها ترمیم چمن استادیوم 10 هزارنفری ایثارگران بوستان عطر سیب هست که بااعتباری بالغ‌بر 10 میلیارد ریال در حال انجام است و به‌زودی به چرخه خدمات‌دهی بازمی‌گردد .

استاد فرج در ادامه با تأکید بر اهمیت نقش رسانه در جامعه خاطر نشان کرد اگر به دنبال پیشرفت، آبادانی و ترقی درزمینهٔ های مختلف در کشور هستیم، بخش مهم آن مدیون تلاش اصحاب رسانه و مطبوعات در اطلاع‌رسانی صحیح، جامع و به‌موقع است .

شهردار باقرشهر گفت اگر در كشوري رسانه‌ای برخلاف ارزش‌های اجتماعي آن جامعه حركت كند، آن كشور دچار مشكل خواهد شد ازاین‌رو رسانه‌ها باید با رعایت اخلاق رسانه‌ای پشتوانه‌ای قدرتمند برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند .

لازم به ذکر است این نشست صمیمی با حضور شهردار باقرشهر،اسمعیل شاه‌محمدی رئیس انجمن صنفی خبرنگاران شهرستان ری ،مصطفی هدایی مسئول بسیج رسانه استان تهران ،سردبیر راگانیوز ،سردبیر هفته‌نامه جوان ری ،سرپرست جام جم جنوب استان تهران و خبرنگاران خبرگزاری ایرنا ،فارس ،امتیاز و سایر اصحاب رسانه برگزار شد

اسلامیاهدافایباقرشهربرایجمهوریرسانهشهردارشهرریقدرتمندمقدسنظامهاپشتوانهپیشبرد
نظرات (0)
Add Comment