شهردار باقرشهر : چندین پروژه خرد ویژه معلولین به بهره برداری رسید

شهردار باقرشهر همزمان با روز عصای سفید از بهره برداری چندین پروژه  خرد در شهر خبر داد و گفت : معلولین حتی اگر یک نفر باشند ، شهروندان این شهر محسوب می شوند و مدیریت شهری وظیفه دارند در مبلمان شهری به ایشان توجه ویژه داشته باشند .

امروز در همین راستا ، چندین پروژه خرد به بهره برداری رسید که رمپ ایستگاههای اتوبوس و مدرسه شهدای بانک صادرات باقرشهر که دانش آموز معلول داشتند از جمله آنها بود.

علیرضا ناصری پور در ادامه با تقدیر فعالیت واحد عمران شهرداری افزود : در طرح جامع شهر ایمن برای معلولین ، پله های عبوری پارک ها حذف و بجای آنها رمپ ایجاد شد.همچنین پل های عابر پیاده سطح شهر برای استفاده معلولین اصلاح شد .

وی هدف از این پروژه های خرد را بهسازی شهر برای ایمنی بیشتر معلولین دانست .

علیرضا حسنی مسئول واحد عمران نیز با تقدیر از اهتمام واحد امانی در اجرای این پروژه ها گفت : در شهرسازی علمی ، همه شهروندان اعم از سالمندان ، جوان ، کم توان و معلول و … باید در سطح شهر و عبور و مرور خود ایمنی لازم شهری را داشته باشند.باقرشهر شهری نبوده است که با طراحی قبلی ساخته شود و به همین دلیل در این خصوص و ایراد هایی دارد که با توصیه اکید شهردار ، رفع ایرادات و بهسازی بستر شهر را در دستور کار داریم.

گفتنی است باقرشهر بیست سال قبل تبدیل به شهر شده است و در بهسازی و مناسب سازی فضای شهری خود ویژه همه شهروندان نیازمند پروسه زمانی است تا تبدیل به شهری ایده آل برای همه شهروندان گردد.

باقرشهرشهرریمعلول
نظرات (0)
Add Comment