شهردار: شهرداری باقرشهر در جهت تحقق خواست و نیاز شهروندان حرکت می کند

به گزارش راگانیوز ، سعید استاد فرج روز پنجشنبه در مراسم آغاز بهره برداری از بوستان طبیعت و حیات وحش عطر سیب، با بیان اینکه این بوستان در عرصه 20 هزار متری در مدت 9 ماه ساخته شده است افزود: مراسم امروز در واقع بهره برداری از فاز دوم این بوستان است.

سعید استادفرج گفت: فاز اول این بوستان در عرصه 3 هزار متری ساخته شده بود اما در فاز دوم این بوستان علاوه بر توسعه فضای سبز به باغ وحش و محل نمایش حیوانات بومی و غیر بومی تبدیل شد.
وی گفت: این بوستان با تلاش های شبانه روزی شهرداری باقرشهر از جمله حوزه عمرانی و خدمات شهری ساخته شد و امروز همه مردم باقرشهر و نقاط دیگر تهران می توانند از این مجموعه لذت ببرند.
استاد فرج گفت: این مجموعه علاوه بر تفریحی بودن و پر کردن اوقات فراغت نوجوانان، جوانان و خانواده ها زمینه آشنایی آنان با حیات وحش و زیست محیط منطقه را فراهم می کند.
وی انواع پرندگان از جمله انواع قرقاول، انواع طاووس، پلیکان، فلامینگو، اردک، عقاب، شاهین و انواع مرغابی و همچنین گوزن زرد، میمون زروس، خرس قهوه ای، شترلاما، تمساح، اسب فلابلا، سگ هاسکی، مارال، گزار، شترمرغ و خوکچه را از جمله حیوانات این بوستان ذکر کرد.
استاد فرج طرح کمربندی باقرشهر با اعتبار 120 میلیارد ریالی، دی کلینیک تخصصی باقرشهر و ساخت کتابخانه را از جمله دیگر طرح های در دست اجرای شهرداری باقرشهر ذکر کرد که با توجه به خواست و نیاز مردم در دست ساخت است.
وی گفت: مدیران و کارکنان شهری باقرشهر مسیر خدمتگزاری به مردم را مسیر نزدیکی به خدا دانسته و برای ثواب و اجر اخروی خدمت خود ارزش بالایی قائل هستند.
استاد فرج گفت: تامین زمینه آسایش، رفاه و روان بودن زندگی مردم آرمان مدیران و کارکنان شهرداری باقرشهر است.
باقِرشهر از توابع بخش کهریزک شهرستان ری واقع در محور ارتباطی قدیم تهران – قم، بین مرقد امام خمینی(ره) و حرم عبدالعظیم(ع) قرار دارد.
همجواری باقرشهر با دانشگاه پیام نور واحد باقرشهر، پالایشگاه نفت تهران، نیروگاه گازی ری، کارخانه سایپا پرس، و بسیاری از کارخانجات بزرگ کشور موجب رونق تجاری این منطقه شده است.

باقرشهرشهرداریشهرری
نظرات (0)
Add Comment