شهردار قرچک از جدول‌گذاری و بهسازی بیش از ۱۴ هزار مترمربع از انهار فرسوده خبر داد

به گزارش راگانیوز ، محسن خرمی شریف پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران حاضر در شهرداری قرچک از جدول‌گذاری و بهسازی بیش از ۱۴ هزار مترمربع از انهار فرسوده این شهر خبر داد و گفت: در ۹ ماهه گذشته سال ۹۷ تاکنون بیش از۱۴ هزار مترمربع از انهار فرسوده معابر سطح شهر بهسازی و جدول‌گذاری شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه در برخی از نقاط شهر قرچک جداول فرسوده و غیرقابل استفاده‌شده و متأسفانه آب‌های سطحی منازل در خیابان و معابر جاری است، بهسازی و بازسازی جداول در دستور کار قرارگرفته است.

شهردار قرچک بیان داشت: عملیات جدول‌گذاری و بهسازی منطقه ۱ که از طریق سامانه ۱۳۷ گزارش‌شده بود، منطقه ۳، خیابان اصلی لشگری و کوچه‌های ولیعصر ۳ و ۵ منطقه ۱، جاده سلامت، خیابان‌های اصلی باهنر، مهدیه ۲۴، شهرک طلاییه، سرای محله منطقه ۳، و فاز دوم معابر منطقه ۳ انجام‌شده است.
خرمی شریف با اشاره به اینکه جدول‌گذاری و بهسازی معابر شهر به لحاظ تأثیرگذاری بر فضای ارتباطی شهر مهم است و گفت: ساماندهی و رفع نواقص جداول در سطح معابر شهر از اقدامات خدمات‌رسانی مدیریت شهری به شهروندان است.

این مدیر شهری خاطرنشان کرد: تسهیل در عبور و مرور، ساماندهی و زیباسازی فضاهای شهری و مناسب‌سازی پیاده‌روها و افزایش خدمات‌رسانی به شهروندان ازجمله اهداف این‌گونه اقدامات به شمار می‌رود.

شهردار قرچک در پایان از مردم خواست مشکلات و درخواست‌های خود را با سامانه ۱۳۷ پل ارتباطی شهروندان با مدیریت شهری مطرح کنند تا در اسرع وقت به مشکلات آن‌ها رسیدگی شود.

بافت فرسودهراگانیوزشهرداریقرچک
نظرات (0)
Add Comment