به گزارش راگانیوز ، محسن خرمی شریف در دیدار صمیمی با شهروندان شهرستان قرچک، با اشاره به اهمیت و ضرورت برپایی جلسات ملاقات مردمی با مراجعهکنندگان اظهار داشت: خدمت صادقانه و بیمنت به مردم نعمتی الهی است که باید بهدرستی نسبت به ادای آن اقدام شود و در همین راستا بهصورت منظم و مستمر این برنامهها برگزار میشود.
وی افزود: درب اتاق تمامی مدیران و مسئولان حوزههای مختلف شهرداری در تمامی روزهای هفته به روی شهروندان باز است و ملزم به پاسخگویی به مشکلات و مطالبات مراجعهکنندگان هستند.
این مدیر شهری تأکید کرد: از شهروندان درخواست داریم در صورت بروز هرگونه مشکل و عدم پاسخگویی مدیران و مسوولان حوزههای مختلف را به واحد بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری اطلاع دهند تا هر چه سریعتر به مشکلات آنها رسیدگی شود.
شهردار قرچک بیان داشت: درخواستهای مردم عزیز قرچک جمعبندی خواهد شد و جهت بررسی و با نظر گرفتن تمامی جوانب اقدامات لازم جهت کاهش مشکلات صورت میگیرد.
گفتنی است، در ملاقات عمومی امروز تعداد ۳۰ نفر از شهروندان قرچکی در محل دفتر شهردار ملاقات حضوری داشته از نزدیک به درخواست و مشکلات آنها رسیدگی شد.
عمده مشکلات مردمی که در دیدار با شهردار قرچک مطرح شد، در زمینه مسکن و شهرسازی، خلافی و پایان کار ساختمان، خدمات شهری، امور اداری، اشتغال، مالی و بدهکاران شهرداری بود که تا حدی این مشکلات مراجعهکنندگان بررسی شد و به واحد خای مربوطه ارجاع شد.