شهرری مهیای جشن بزرگ عید قربان برای 3 هزار شهروند

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 از برپایی ایستگاه فرهنگی و جشن بزرگ عید قربان در محل عرضه دام سالم این منطقه جنوبی خبر داد.

به گزارش  راگانیوز برومند نامداری بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان این‌که عرضه دام سالم و رعایت اصول زیست محیطی و بهداشتی در منطقه 20 از امروز آغاز شده است، اظهار داشت: همزمان با روز عید سعید قربان، جشن بزرگ مردمی در ضلع جنوب غربی میدان شهید بروجردی، محل عرضه دام سالم، برپا می‌شود که تمهیدات ایمنی، ترافیکی و پذیرایی برای حضور 3 هزار شهروند پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: سخنرانی مذهبی، موسیقی سنتی، مسابقه، مولودی خوانی و نمایش های آیینی مذهبی از جمله برنامه این جشن بزرگ مردمی است.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 به استقرار ایستگاه فرهنگی در این محل نیز اشاره کرد و افزود: 7 غرفه فرهنگی در زمینه‌های آموزش شهروندی، خانه کودک، کارآفرینی، قرآن و عترت، ورزشی، هنری و … در مجاورت محل عرضه دام سالم برپا شده است تا به شهروندان خدمات فرهنگی و اجتماعی ارائه شود.

وی با اشاره به ویژه برنامه‌های عید تا عید مدیریت شهری اظهار داشت: همزمان با عید سعید قربان و در فاصله زمانی تا عید سعید غدیر، صدها ویژه برنامه اجتماعی و فرهنگی در مراکز فرهنگی و سراهای محله منطقه 20 برگزار می‌شود که برپایی جشن‌های مردمی، سخنرانی مذهبی، تورهای مذهبی و … از جمله این فعالیت‌ها است.

 

3برایبزرگجشنشهرریشهروندعیدقربانمهیایهزار
نظرات (0)
Add Comment