شهرری میزبان خوبی برای جشنواره تئاتر تهران بود

کارگردان نمایش کبیسه‌های مردادی و برگزیده بخش‌های کارگردانی، طراحی صحنه و بورشور نوزدهمین جشنواره تئاتر استان تهران گفت: شهرستان ری میزبان خوبی برای جشنواره تئاتر این استان بود.

سامان خلیلیان کارگردان نمایش کبیسه‌های مردادی و برگزیده بخش‌های کارگردانی، طراحی صحنه و بورشور نوزدهمین جشنواره تئاتر استان تهران در حاشیه آیین اختتامیه نوزدهمین جشنواره تئاتر استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: شهرستان ری میزبان خوبی برای جشنواره تئاتر استان تهران بود و این بهانه خوبی است که سالن‌های این شهرستان برای اجرای حرفه‌ای تئاتر تجهیز شوند.

این کارگردان که نمایش وی به جشنواره منطقه‌ای راه یافته است، گفت: بضاعت ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان‌ها محدود است و باید مسئولان محلی کمک‌های لازم را در این زمینه انجام دهند تا این بضاعت مطلوب‌تر شود.

وی جشنواره‌های تئاتر استانی را محل کسب تجربه دانست و افزود: هنرمندان برای اجراهای حرفه‌ای باید از تجربیات گروه‌های نمایشی حاضر در این جشنواره‌ها نهایت بهره‌برداری را ببرند.

خلیلیان عنوان کرد: در شهر تهران راه‌های زیادی برای رسیدن هنرمندان به جشنواره فجر است ولی در شهرستان‌های این استان فقط همین جشنواره تئاتر استانی است و فعالان تئاتر شهرستان‌ها باید به این موضوع توجه داشته باشند.

کارگردان نمایش کبیسه‌های مردادی و برگزیده بخش‌های کارگردانی، طراحی صحنه و بورشور نوزدهمین جشنواره تئاتر استان تهران امر آموزش را برای هنرمندان تئاتر استان تهران ضروری دانست و تصریح کرد: در سایر استان‌ها به آموزش توجه بیشتری می‌شود ولی در تهران تلاش موثری صورت نمی‌گیرد.

 

برایبودتئاترتهرانجشنوارهخوبیشهرریمیزبان
نظرات (0)
Add Comment