شهرری میزبان زائران حرمین امام (ره) و حضرت عبدالعظیم(ع)

  به گزارش راگانیوز، اصغر عطائی ظهر امروز در جمع خبرنگاران از بسیج همگانی عوامل مدیریت شهری این منطقه جنوبی برای پذیرایی از زائران حرمین امام راحل (ره) و حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در 13 و 14 خرداد خبر داد و اظهار داشت: شهرری طبق روال هر ساله در ایام ارتحال امام خمینی(ره) پذیرای هزاران زائر از اقصی نقاط کشور است که مدیریت شهری منطقه 20 برای خدمات‌رسانی بهینه به مهمانان، همزمان با این ایام در آماده‌باش خواهد بود.

وی با اشاره به این‌که بهسازی فضاهای سبز، مرمت مسیرهای دسترسی، زیباسازی سیمای عمومی و رفع معضلات احتمالی شهری در سطح منطقه 20 آغاز شده است، گفت: شهرری نمادی از شهر تهران برای زائران مهمان است، از این‌رو برای نمایش چهره واقعی پایتخت و مجموعه اقدامات اجتماعی و فرهنگی که در حال اجراست، تلاش خواهیم کرد.

قائم مقام شهردار منطقه 20 تهران به اجرای خط کشی صحیح معابر و رفع معایب احتمالی تابلوهای ترافیکی در مسیرهای دسترسی و پیرامونی حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) در راستای طرح آسمانی آبی، زمین پاک و خط سفید اشاره کرد و افزود: عوامل بازیافت و ماشین‌های ویژه جمع‌آوری پسماند خشک نیز همزمان با روزهای 13 و 14 خرداد در معابر پرتردد حضور فعال خواهند داشت.

عطائی با اشاره به اینکه ایستگاه‌های راهنمای زائران در مبادی ورودی شهر، معابر اصلی و پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مستقر می‌شوند تا زائران دچار سردرگمی نشوند، عنوان کرد: همزمان با ایام ارتحال امام خمینی(ره) بیش از 5 هزار زائر از استان‌های جنوبی و جنوب شرقی کشور در شهرری اسکان داده می‌شوند.

قائم مقام شهردار منطقه 20 تهران در پایان به تقارن ایام ارتحال امام خمینی( ه) با جشن‌های شعبانیه نیز اشاره کرد و گفت: آذین‌بندی و فضاسازی عمومی شهر، متناسب با هر دو مناسبت انجام می‌شود به نحوی که شهروندان از حال و هوای معنوی این ایام به خوبی بهره‌مند شوند.

به گزارش فارس، جلسه هماهنگی تمهیدات ایام ارتحال امام خمینی (ره) با حضور قائم مقام شهردار منطقه 20، معاونان و مدیران ارشد شهرداری منطقه 20 در ساختمان مرکزی شهرداری منطقه تشکیل شد و مجموعه اقدامات عمرانی، ترافیکی، اجتماعی و امورشهری برای خدمات‌رسانی به زائران و مهمانان در دستور کار قرار گرفت.

 

امامحرمینحضرترهزائرانشهرریعبدالعظیمعمیزبانو
نظرات (0)
Add Comment