شهرستان ری آماده اجرای طرح واکسیناسیون پنتاوالان است

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری از آمادگی کامل نیروهای کادر پزشکی و اجرایی این شبکه برای اجرای طرح واکسیناسیون پنتاوالان همزمان با سراسر کشور خبر داد.ر این شهرستان خبرداد.

دکتر ‘ فاطمه تاجیک’  با اعلام آمادگی کامل شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری برای اجرای برنامه کشوری واکسیناسیون پنتاوالان در این منطقه اظهارداشت: این طرح از روز شنبه اول آذرماه همزمان در سراسر کشور در کلیه پایگاه و خانه های بهداشت شهرستان ری به مورد اجرا درخواهد آمد.

وی افزود: دراین طرح با توجه به اضافه شدن واکسن آنفولانزا نوع ب در برنامه ایمن سازی کودکان، واکسن پنج گانه (پنتاوالان) در برنامه واکسیناسیون کشوری ادغام شده و طبق برنامه از روز شنبه تزریق آن آغاز می شود.

تاجیک با بیان اینکه به همین منظورشبکه بهداشت شهرستان ری هماهنگی های لازم را دراین زمینه انجام شد، تصریح کرد: توزیع واکسن درهمه واحدهای محیطی اعم از مرکز بهداشتی درمانی، پایگاه و خانه های بهداشت همراه با آموزش نحوه تزریق واکسن و چگونگی ثبت نام افراد شامل طرح به کارکنان بهداشتی ، از جمله اقدامات انجام شده از سوی این شبکه است.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری با بیان اینکه این شهرستان هم اکنون دارای 27 خانه بهداشت شهری و روستایی است، گفت: طرح تزریق واکسن پنتاوالان فقط شامل خانوارهایی که نوزادان دوماهه دارند می شود

آمادهاجرایاستریشهرریشهرستانطرحواکسیناسیونپنتاوالان
نظرات (0)
Add Comment