شهروندان کهریزک پای میز مشاوره روانشناسان می‌نشینند

به گزارش راگانیوز ، محسن یوسفی  از برگزاری دوره‌های مشاوره روانشناسی فردی برای شهروندان خبر داد و اظهار داشت: باتوجه به درخواست شهروندان و مخاطبان مراکز فرهنگی شهر در ارتباط با تشکیل کارگاه‌های مشاوره روانشناسی فردی، از روانشناسان و مشاوران برجسته و زبده شهرستان دعوت به‌عمل آمده است تا با حضور در فرهنگسراهای شهر کهریزک، مشاوره‌های لازم خانوادگی و تحصیلی را به متقاضیان ارائه دهند.

سرپرست امور فرهنگی شهرداری کهریزک در تکمیل این خبر افزود: از سال گذشته دوره‌های مشاوره گروهی رایگان در فرهنگسرای امام صادق (ع) و باقرالعلوم (ع) دایر شده است و اکنون نیز شهروندان این فرصت را در اختیار دارند تا از راهنمایی‌ها و مشاوره‌های کارشناسان روانشناسی به طور خصوصی بهره‌مند شوند.

وی بیان داشت داشت: یکی از مهمترین و فراوان‌ترین موضوعاتی که در جلسات مشاوره‌های فردی و گروهی مطرح می‌شود در ارتباط با چگونگی برقراری ارتباط با فرزندان است از این‌رو والدین دانش آموزان مدارس شهر کهریزک این شانس را در اختیار دارند تا با شرکت در کارگاه های آموزشی گروهی و فردی، مشکلات خانوادگی خود را مطرح و راهکارهای لازم جهت رفع معضلات و تحکیم روابط را فرا بگیرند.

علاقه‌مندان به حضور در کارگاه‌های مشاوره فردی و گروهی می‌توانند روزهای دوشنبه و پنجشنبه به فرهنگسراهای شهر کهریزک مراجعه کنند.

شهرریکارگاهکهریزک
نظرات (0)
Add Comment