شهید جهانبخش گله دار

نام : جهانبخش                نام خانوادگی : گله دار              نام پدر : امامعلی 
 
تاریخ طلوع : 1345       تاریخ عروج : 23/10/1365      محل شهادت : سومار                              
 
نام عملیات : کربلای 5     نوع عضویت : سرباز               محل دفن : جاوید الاثر
 
وصیتنامه شهید :
بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام و درود به محضر مقدس حضرت ولی عصر(عج) نائب بر حقش رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی و با سلام و درود بر ارواح پاک شهدای اسلام از هابیل تا امام حسین(ع) واز امام حسین تا کربلای ایران.
(( و لَا تَحسَبَن الّذِینَ قُتلوا فِی سَبیِل الله اَمواتاً بَل احیاءٌ عِند رَبهم یُرزقون ))
مپندارید آنان را که کشته شدند در راه خدا مردگانند ، بلکه زنده اند ونزد پروردگارشان روزی داده می شوند.
همانطور که از مصداق این آیه پیداست بعد از ائمه اطهار (ع) شهدا نزدیکترین افراد به خدا هستند و هرگز با مرگ ، نیست و نابود نمی شوند. بلکه پس از شهادت به زندگی جاوید و حیات اُخروی می رسند ، شهادت در راه خدا و آرمانهای انقلاب بالاترین درجه ایثار است و در اسلام ایثار جان معراج مومن و آخرین حد تکامل اوست . پس چه خوب است که خداوند زیباترین مرگ را نصیب انسان کند.
خانواده عزیزم بدانید وآگاه باشید که من با میل باطنی وعشق به میهن دربهترین راه قدم برداشته و برای سر بلندی اسلام و پایداری انقلاب تا آخرین نفس ایستاده و تا رسیدن به هدف نهایی از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهم کرد به امید اینکه روزی پیام پیروزی کامل حق علیه باطل را برایتان به ارمغان آورم، اما اگر در این جهاد (سبیل الله) خداوند مرا لایق دانست و شهادت را نصیبم نمود از شما می خواهم که برای رضای خدا فراق و دوری مرا تحمل کنید و صبر و استقامت را پیشه خود سازید زیرا که خدا یاور صابرین است ، بخصوص تو ای مادر عزیزم ، بیشتر سخنم با توست تو که درس فداکاری و چگونه زیستن را به من آموختی پس از شهادتم مبادا گریه و زاری کنی و دل دشمنان اسلام و منافقین را شاد سازی ، زیرا آن کوردلان همیشه و در همه جا در کمین هستند تا نقاط ضعف ما را بشناسند ، بر ما چیره شوند .  براستی که بهشت زیر پای تو و مادرانی خواهد بود که با الگو گرفتن از حضرت زهرا (س) خشنودی خود را در خشنودی خدا می دانند و برای رضای خدا در مقابل مصائب و سختی ها سر تعظیم و تکریم فرو می آورند. همه موظفند درمجالس و محافل مذهبی شرکت کنند و مظلومیت اهل بیت پیامبر (ص) ، ازجمله امام حسین (ع) و شهدای کربلا را زنده نگه دارند و برای آنها مراسم عزاداری بر پا کنند زیرا به گفته امام خمینی ( این همان محرم وصفر است که اسلام را زنده نگه داشته است) .
برادران باید جهاد را سیره خود سازند و باید بدانند که لازمه جهاد اصغر، یعنی جهاد در میدان جنگ ، جهاد اکبر یا تهذیب نفس است و خود سازی و تزکیه بزرگترین جهاد در راه خدا و اولین شرط رسیدن به معبود یکتاست.
خواهران با رعایت شئونات و اخلاق اسلامی پاسدار حرمت خون شهدا باشند و زندگی زینب (سلام الله علیها) را سرمشق خود قرار دهند ، در پایان از تمام اقوام و دوستان و آشنایان طلب مغفرت نموده و همه را بخدا می سپارم.
السلام علی الحسین (ع)  و علی  علی بن الحسین (ع) و علی اولاد الحسین (ع) و علی اصحاب الحسین (ع)
                                                                                                                     والسلام
                                                                                                            جهانبخش گله دار
                                                                                                    (  دوشنبه 22/10/1365)
 امور ایثارگران شهرداری باقرشهر

 

تهرانجنوب تهرانراگا نیوزریشهرداری باقرشهرشهرری
نظرات (0)
Add Comment