شهید منصور لطیفی

 
زندگینامه:
 
شهید منصور لطیفی سال 1350 در شهرستان هشترود چشم به جهان گشود . دوران ابتدایی را در همان شهرستان به پایان رساند ، بعد از آن به باقرشهر نقل مکان کرد . وقتی جوان برومندی شد برای گذراندن دوران مقدس سربازی در نیروی انتظامی به زاهدان اعزام شد و 7 روز به پایان خدمتش مانده بود که به دست منافقان کوردل و قاچاقچیان زالو صفت در مرز افغانستان و پاکستان بر اثر اصابت گلوله به درجه رفیع شهادت نائل گردید. پیکر پاکش در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد.
روحش شاد و راهش پر رهرو باد.
ویژگیهای بارز: ایشان بسیار خوش اخلاق بودند .
 
 
پیام شهید :
 
ادامه دهنده راه شهدا باشید ، پشتیبان امام باشید و سلاح شهیدان که به زمین  افتاده را بردارید. و راه آنان را ادامه دهید . و با اتحاد و یکپارچگی دست منافقین را از این مرزو بوم کوتاه کنید.
امور ایثارگران شهرداری باقرشهر

 

13آبانآتشکده ریآموزش و پرورش کهریزکباقرشهربخشداری کهریزکبهشت زهرابهشتیجمالی پورجنوب تهرانحسن آبادحضرت عبدالعظیم (ع)خبری جنوب تهراندولت آبادراگاراگانیوزریری باستانری نشینسعید استاد فرجشهردارشهردار باقرشهرشهردار منطقه 20شهردار کهریزکشهرداریشهرداری باقرشهرشهرداری شهرریشهرداری کهریزکشهرریشهرستان ریشورآبادشورای اسلامی باقرشهرشورای اسلامی کهریزکعربیعطر سیبفرماندار ریفرماندار ویژه شهرستان ریفرمانداری شهرستان ریقله گبریمعاون شهردارمنطقه 20ناحیهنازی آبادپالایشگاه تهرانچشمه علیکتانبافکهریزک
نظرات (0)
Add Comment