شورای شهری جوان و شهرداری با کوله بار تجربه.

رئیس و اعضای شورای اسلامی به همراه شهردار باقرشهر با فرماندار ویژه ری ملاقات کردند.

به  گزارش راگا نیوز به نقل از  سایت اطلاع رسانی شورای اسلامی باقرشهر، رئیس و اعضای شورای اسلامی باقرشهر به همراه شهردار باقرشهر عصر سه شنبه با فرماندار ویژه ری در محل فرمانداری ری دیدار کردند.

در این دیدار فرماندار شهرستان ری اظهار داشت :الحمدلله شورای شهری جوان افرادی تحصیل کرده، پر انرژی و متعهد در باقرشهر سکان تصمیم گیری شهری را در دست گرفته اند که امیدواریم این خصوصیت‌های ارزنده در کنار تجربه موجب شکوفایی شهر و خدمت رسانی مطلوب به شهروندان گردد.

 هدایت الله جمالی پور در ادامه با توجه به انتخاب شایسته آقای استاد فرج به عنوان شهردار باقرشهر وی را فردی ارزشمند متعهد و مدیری با کوله باری از تجربه در پست‌های مختلف و حساس خواند و از اعضای شورای اسلامی خواست که با همدلی، حمایت و استفاده از تجربیات ارزنده ایشان در مدیریت شهری و همچنین استفاده از تمامی امکانات زمینه خدمت رسانی شایسته به مردم را آماده نمایند.

فرماندار شهرستان ری تصریح کرد یکی از وظایف و مأموریت های اصلی شورای شهر ایجاد شرایط مناسب برای مشارکت مردم و شهروندان مسوولیت پذیر در اداره امور شهر است. با نگاهی به کارنامه شوراهای اسلامی در کلان شهرها، می‌بینیم که شوراها تا حد زیادی از وظیفه خود در فعال کردن ظرفیت مشارکت‌های مردمی در امور جاری شهر غفلت کرده‌اند.

به عبارتی شورا و شهرداری به جای حمایت از تشکل‌های مختلف برای مشارکت در امور شهر، به دولتی کردن فعالیت‌ها و تزریق بودجه عمومی به آن‌ها پرداخته و نتیجه این امر فاصله گرفتن مردم و احساس عدم مسئولیت در آن‌هاست؛ لذا از شهردار و شورای اسلامی باقرشهر تقاضا دارم با استفاده از مشارکت شهروندان در مدیریت شهری شهر ایده آلی را برای عزیزانمان بسازند.

ایشان تاکید کرد نکته پایانی اینکه شهر مطلوب شهری است که واقعاً توسط مردم اداره شود و مردم نسبت به وقایع، اتفاقات، مشکلات و معضلات آن احساس مسوولیت داشته باشند.

   

تهرانجنوب تهرانراگا نیوزریشهرداری باقرشهرشهرریشورای اسلامی باقرشهرفرماندارفرمانداری ری
نظرات (0)
Add Comment