شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان “ری” تشکیل جلسه داد

به گزارش  راگانیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری ،محمد رضا طالبی معاون امور عمرانی فرماندار شهرستان ری با اشاره به مشکلات بوجود آمده پس از وقوع سیل در منطقه در سخنانی اظهار داشت: پس از بررسی های انجام شده مقرر شد با تشکیل کمیته مشترکی میان فرمانداری شهرستان ری و فرمانداری پاکدشت دلایل اصلی وقوع این حادثه را مورد بررسی و مداقه قرار دهیم.
معاون فرماندار با اشاره به اینکه وقوع سیل باعث آسیب دیدن و تخریب چندین کارخانه گردیده است خواستار بررسی و نگاه ویژه به این بخش شد.
وی همچنین با اشاره به اینکه در جریان وقوع حادثه سیل بسیاری از مسیرهای رودخانه ها و پل ها مسدود شده اند خواستار تسریع در روند لایروبی و بازگشایی این مسیرها شد تا از وقوع حوادث بعدی و آسیب دیدن منازل و بناهای همجوار این رودخانه ها در فصل بارندگی جلوگیری شود.
طالبی همچنین با انتقاد از سازمان هواشناسی در اعلام اوضاع جوی خواستار تجهیز این سازمان به سیستم های روز دنیا شد و بیان داشت: بر طبق اطلاعیه ای که سازمان هواشناسی در آن روز داده بود رگبار پیش بینی کرده بود و هیچ گونه پیش بینی سیل و آبگرفتگی پیش بینی نشده بود، لذا از مسئولین امر می خواهیم به منظور جلوگیری از بروز چنین وقایعی و پیش بینی درست اوضاع جوی مشکلات و نیازهای سازمان هواشناسی را به دقت بررسی و در جهت مرتفع ساختن آن اقدام نمایند.
معاون امور عمرانی فرماندار در پایان با اشاره به در پیش بودن فصل بارندگی بیان داشت: شهرداریها و ادارات مسئول پیش بینیهای خود را برای فصل باران داشته باشند ، با به روز و تکمیل نمودن تجهیزات و امکانات خود و آزمایش و تست آنها آماده استفاده در شرایط بحرانی و حوادث باشند .

بحرانتشکیلجلسهدادریشهرریشهرستانشورایمدیریتهماهنگی
نظرات (0)
Add Comment