صداقت در نگارش خبر مهم‌ترین رسالت قلم خبرنگاران است

به گزارش راگانیوز ، رامین عربی اظهار داشت: 17 مرداد ماه سالروز شهادت خبرنگاری است که در راه انجام رسالت خود جان سپرد تا به‌عنوان یک الگوی ارزشمند، جامعه خبری کشور، جان بگیرد.

وی ادامه داد: فرارسیدن روز شهادت خبرنگار شهید صارمی، خبرنگاری که همیشه در یاد و خاطر اصحاب رسانه و مردم کشور زنده و جاویدان است، بهانه‌ای است تا به جامعه خبری کشورمان خدا قوت و دست مریزاد بگوییم.

عرب گفت: این روز در حقیقت روز پاسداشت کوشش‌های صادقانه اصحاب رسانه و خبرنگاران آزاده‌ای است که برای تولید، توزیع و انتشار اطلاعات از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزند و صداقت و امانت‌داری در انتشار خبر مهم‌ترین اصول و عنصر خبرشان محسوب می‌شود.

شهردار کهریزک افزود: در عصر حاضر، وجود تکنولوژی‌های ارتباطی پیشرفته و متعدد، دستیابی سریع به اطلاعات را برای همه افراد جامعه سهل و آسان ساخته است اما آنچه در این دنیای لایتناهی مجازی و سایبری مهم است، صحت اخبار است که بتواند به جای ایجاد اغتشاش اذهان عمومی، آرامش و امنیت فکری را برای مخاطبان به همراه بیاورد.

وی بیان داشت: در طول سالی که گذشت، اصحاب رسانه ری با انتشار اخبار اقدامات مدیریت شهر کهریزک، نقد منصفانه برخی از فعالیت‌ها و مشکلات شهر و انتقال سخنان و تحلیل‌های مدیران شهرداری به شهروندان ما را در انجام رسالتمان همراهی کردند و در این روز که به نام این قشر رقم خورده است، دستشان را به مهر می‌فشاریم و برای همه تلاشگران عرصه خبر و اطلاع‌رسانی، بهروزی و موفقیت در انتشار اخبار صحیح و واقعی را آرزومندیم.

خبرنگاریشهرریصداقتکهریزک
نظرات (0)
Add Comment