صدای آب در جشن روز جهانی کودک بلند آوازه شد

 

به گزارش راگانیوز مدیر روابط عمومی آبفای منطقه6- شهر ری با اعلام این خبر گفت: جشن بزرگ روز جهانی کودک با مشارکت روابط عمومی آبفا و شهرداری منطقه 16 تهران در تالار شهید آوینی فرهنگسرای بهمن برگزار شد و با شعار تهران ،شهر دوست دار کودک به کار خود پایان داد.

سید مرتضی میرآبادی آموزش و فرهنگ سازی در بین کودکان دانش آموز را  دلیل حضور و مشارکت در این جشن دانست و اظهار داشت: تالار آوینی فرهنگسرای بهمن در این روز در گرامی داشت روز جهانی کودک میزبان 2000 دانش آموز دختر و پسر مدارس ابتدایی منطقه16 تهران بود و با اجرای برنامه های متنوع و شاد فرهنگی و هنری همراه با شور و نشاط کودکی فضایی شاد و پرنشاط برای کودکان و دانش آموزان رقم زد.

 

وی همچنین افزود:این جشن باحضور مدیران و مسئولان شهرداری منطقه 16، آموزش و پرورش ،راهنمایی و رانندگی ،آتش نشانی  و جمعی از شورایاران محله نازی آباد برگزار شد .

همکاری و همراهی کارشناسان و مروجان فرهنگی روابط عمومی با شهرداری منطقه16 در برنامه ریزی و مشارکت دراجرای جشن ،تبلیغات میدانی و نصب استند ،حضور عروسک قطره در جمع دانش آموزان و اجرای نمایش شاد با موضوع مصرف بهینه آب از برنامه ها و فعالیت های انجام شده در این جشن بود که با هدف ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب انجام شد.

آبآوازهبلندجشنجهانیدرروزشدشهرریصدایکودک
نظرات (0)
Add Comment