ضرورت تجهیز ستاد بحران استان تهران

به گزارش راگانیوز به‌نقل از روابط‌ عمومی فرمانداری ویژه ری، هدایت‌الله جمالی‌پور اظهار داشت: به دلیل بارندگی شدید جمعه شب در قیامدشت سیلاب به حرکت در آمده و مسیر بزرگراه امام رضا(ع) را مسدود کرد.

وی گفت: به علت شدت سیلاب واحدهای صنعتی که در مسیر آن واقع شده بودند دچار خسارت شدند، البته در واحدهای مسکونی با مشکلات کمتری مواجه شدیم.

معاون استاندار تهران افزود: در بزرگراه امام رضا بیش از 30 دستگاه خودرو دچار حادثه جدی شدند که با تلاش همکاران و ستاد بحران استان تهران موفق شدیم این خودروها را از محل حادثه به نقاط دیگری انتقال دهیم.

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: در بزرگراه امام رضا آب تا ارتفاع یک متر بالا آمده بود که نیروهای امدادی تا ساعت 5 صبح تلاش کردند آب‌ها را تخلیه کنند و توانستند روال عادی تردد را به این محور برقرار کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان ری بیان داشت: در این حادثه دلخراش 5 تن از هموطنانمان جان خود را از دست دادند که هنوز جسد یکی از آن‌ها در قیامدشت کشف نشده و نیروهای امدادی همچنان در جستجو هستند.

جمالی‌پور تاکید کرد: حجم خسارات وارده در این حادثه قابل توجه است و بیشتر خسارت‌های وارده به واحدهای صنعتی و خودروها وارد شده است که مسئولان مربوطه در حال ارزیابی خسارات‌ وارده هستند که بعد از برآورد آمار را اعلام خواهیم کرد.

 

استانبحرانتجهیزتهرانستادشهرریضرورت
نظرات (0)
Add Comment