ضیافت افطاری برای ایتام جنوب تهران برپا شد

همزمان با ایام ماه مبارک رمضان، سفره ضیافت افطاری برای بانوان سرپرست خانوار و ایتام منطقه 20 گسترده شد.

منصور کتانباف اظهار داشت: مراسم معنوی ضیافت افطاری 350 نفر از بانوان سرپرست خانوار و ایتام شهرری با حضور مسئولان در محل نمایشگاه شهر بندگی این منطقه برپا شد و این در حالی است که 200 خانواده دیگر نیز در نیمه دوم ماه مبارک رمضان مهمان مدیریت شهری منطقه هستند.

شهردار منطقه 20 توجه به دغدغه‌های بانوان سرپرست خانوار را از اولویت‌های مدیریت شهری برشمرد و افزود: با تقویت و حمایت از خانه‌های کارآفرینی و مراکز مهارت‎آموزی کوثر منطقه 20، در حال حاضر این مراکز توان جذب و به کارگیری صدها زن سرپرست خانوار را دارند.

کتانباف به اهمیت توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار اشاره کرد و اظهار داشت: به منظور عرضه محصولات تولیدی بانوان سرپرست خانوار کارآفرین، بخشی از فضای نمایشگاهی شهر بندگی که به مناسبت ماه مبارک رمضان دایر شده است به تولیدات کارآفرینی بانوان سرپرست خانوار اختصاص داده شده است.

شهردار منطقه 20 همچنین با اشاره به اینکه همزمان با ماه مبارک رمضان یک‎هزار و 500 بسته حمایتی ویژه بانوان سرپرست خانوار توزیع شده است، گفت: شناسایی و تحویل این بسته‌ها با رعایت کرامت انسانی و با همکاری شورایاران و مدیران محله انجام شده است.

گفتنی است، مراسم معنوی ضیافت افطاری با حضور شهردار منطقه 20، معاون اجتماعی و فرهنگی و مدیران ارشد شهرداری منطقه 20 و با مشارکت خیریه امام علی(ع) در محل نمایشگاه شهر بندگی به منظور بهره‌گیری از خدمات رایگان فرهنگی، تفریحی و هنری این نمایشگاه برگزار شد که با اجرای برنامه‌های متنوع هنری و آئینی همراه بود.

نمایشگاه شهر بندگی با پردیس‌های مذهبی، ورزشی، فرهنگی و کارآفرینی در محل فرهنگسرای ولاء واقع در میدان نماز شهرری دایر و از ساعت 19 تا 24 پذیرای شهروندان است.

شهرری
نظرات (0)
Add Comment