طرح بازدید از بانک ها ، مدارس و درمانگاه ها توسط کارشناسان آتش نشانی شهرداری باقرشهر

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ رضایی با اعلام این خبر گفت : طرح بازدید از بانک ها ، مدارس و درمانگاه های سطح شهر توسط آتش نشانی شهرداری باقرشهر انجام شد .

مسئول آتش نشانی شهرداری باقرشهر در ادامه افزود : به منظور پیشگیری از حوادث و ایمن سازی طرح بازدید از اماکن عمومی در سطح شهر باقرشهر صورت گرفته که توسط کارشناسان آتش نشانی شهرداری باقرشهر این بازدید و سرکشی صورت می گیرد .

وی با اشاره به اینکه در این اماکن مردم رفت و آمد بسیار دارند ، تصریح کرد : از آنجایی که همه روزه در بانکها ، مدارس و درمانگاه ها افراد بسیاری در حال تردد هستند لذا این اماکن باید ایمنی بالایی در مقابله با حوادث داشته باشند .

رضایی در ادامه تصریح کرد : کپسول های آتش نشانی و وسایل گرمایشی در کلیه بانک ها و درمانگاه های باقرشهر توسط کارشناسان آتش نشانی بررسی شده  و همچنین تمامی کلاس های درس در مدارس باقرشهر مورد بازدید قرار گرفتند تا از بروز حوادث در مدارس تا حد امکان جلوگیری شود .

مسئول آتش نشانی شهرداری باقرشهر گفت : امیدواریم با اجرای این طرح بتوانیم ایمنی در سطح شهر را به حد مطلوب برسانیم و از بروز حوادث آتش سوزی و گاز گرفتگی جلوگیری نماییم .

 

 

 

بازدیدباقرشهربانکهاشهرری
نظرات (0)
Add Comment