طرح توسعه و سند چشم انداز شهرستان ری را ترسیم می کنیم

فرماندار شهرستان ری در دیدار با پرسنل فرمانداری و بخشداریهای تابعه مطرح کرد؛

طرح توسعه و سند چشم انداز شهرستان ری را ترسیم می کنیم

به گزارش راگا نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری هدایت الله جمالی پور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری طی سخنانی در این دیدار ضمن تسلیت ایام عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) با اشاره به توفیق خدمتگزاری و خادمی حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) و امام راحل اظهار داشت: با خودم و خدای خودم عهد کرده ام در طول مسیری که حرکت می کنم صادقانه گام بردارم و آنچه را که باور دارم انجام دهم .

فرماندار شهرستان ری بی توجهی به مطالعه و پژوهش را یکی از ضعف های امروز کشور برشمردد و افزود: یکی از ضعف های امروز درجامعه به خصوص در بین کارکنان دولت و به ویژه در وزارت کشور عدم توجه جدی به امر مطالعه و پژوهش است، امروز اگر به پیکره وزارت کشور نگاه کنیم متاسفانه می بینیم از کارشناسان خوب تهی شده و این با توجه به نقش و اهمیت استراتژیک وزارت کشور در تصمیم سازی کلان به جامه آسیب می رساند.وزیر محترم کشور در مصاحبه های مختلف به این امر تاکید داشته و یکی از دغدغه هایش را افزایش دانش و به روز رسانی علمی کارکنان بیان داشته است.من امیدوارم وزارت کشور به برگزاری دوره های آموزش تخصصی کارکنانش در تمامی سطو ح توجه ویژه نماید.

جمالی پور در ادامه با اشاره به اهمیت رعایت عدالت در مجموعه فرمانداری گفت: ازنگاه مدیریت مدیر مانند پدر مجموعه است.لذا اگر به درون یک خانواده نگاه کنید می بینیم پدر در مقابل عمل خوب فرزندان از ابزار تشویق استفاده می کند تا باعث اصلاح، تربیت و پیشرفت فرزندان بشود. در مدیریت هم همین است مدیر نقش پدری دارد و باید بین کسانی که کار می کنند و کسانی که کار نمی کنند تفاوت قائل شود اگر این تفاوت ها نباشد بهروری و انگیزه ها از بین می رود وآنگهی مسولیت حق الناس است و مسول نمی تواند بدون توجه به شاخص های کارایی و بهروری کارکنان، همه را با یک چشم ببیند،لذا باید تفاوت باشد بین کسی که فعال و پرتلاش کار می کند و مدیرانشان هم از عملکردش راضی است و کسی که بی تفاوت می باشد، و توجهی به وظایف اداریش ندارد.درحقوق اداری هرکسی حقی دارد و من بر اساس حقوق اداری با هیچ کس تعارف ندارم . از این به بعد همه چیز را هم خودم و هم مدیران بر مبنای قانون انجام خواهیم داد.لذا همه امتیازات،پرداخت ها و ارتقاء های اداری بر مبنای دستورالعملهای قانونی خواهد بود.در این شیوه کسی موفق تر است که دانش مهارتی،کارایی،انظباط،و خلاقیت اداری بیشتر دارد. من قول می دهم که از این به بعد امتیازات بر مبنایی نزدیکی به مدیران توزیع نخواهد شد.

معاون استاندار تهران در خصوص نحوه بکارگیری و استفاده از نیروها گفت:در خصوص استفاده از نیروها در سطوح مدیریتی و کارشناسی حتما بر مبنای شایسته سالاری عمل خواهد شد و شایسته سالاری ملاک خواهد بود، این رویه دولت تدبیر و امید است و من نیز در به کارگیری نیروها اعمال سلیقه شخصی نخواهم کرد بلکه آنچه برای من ملاک است عمل به برنامه ها و چارچوب های که دولت مشخص می کند است. لذا اگر کسی به لحاظ سلیقه سیاسی ،سلیقه متفاوتی با من داشته باشد اما شعار و گفتمان دولت تدبیر و امید را قبول داشته باشد و در رفتار و منش خود این را ثابت کند.هیچ مانع و اشکالی برای همکاری با این فرد یا افراد وجود ندارد.

جمالی پور در ادامه افزود:معاونت های باید سریعا کارگروه ها حوزه های خود را فعال کنند و کار کارشناسی را روی محورهای برنامه توسعه صنعتی،کشاورزی و توریسم در شهرستان را پیگیری و انجام دهند. در این کارگروه ها حتما باید از دانش و توانمندی همکاران در مجموعه فرمانداری استفاده شود ، ما باید انشاءالله تا سال آینده برنامه جامعتوسعه شهرستان را در چارچوب برنامه پنجم توسعه و سند چشم انداز 20 ساله نظام نتظیم نماییم..

فرماندار ویژه شهرستان ری در پایان با اشاره به مشکلات پیش روی دولت در عرصه سیاست خارجی و همچنین مشکلات اقتصادی موجود در کشور که برای این دولت به ارث مانده ابراز امیدواری کرد با کمک خدای متعال و همکاری همه شما عزیزان و نظام اداری کشور و همراهی مردم عزیز و بزرگ ایران و همدلی همه مسولین کشور با تدبیر و امید بر این مشکلات نیز غلبه خواهیم کرد.و فردای روشن برای کشور رغم خواهد خورد انشاءالله

لازم به ذکر است قبل از بیانات فرماندار محترم قرائت کلام الله مجید و ذکر مصائب حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام صورت گرفت همچنین در این نشست برخی از مشکلات و نیازها و پیشنهادات توسط همکاران در مجموعه فرمانداری و بخشداری ها ارائه شد.

بخشداریتهرانجنوب تهرانراگا نیوزریشهرداری باقرشهرشهرریفرمانداریفرمانداری ری
نظرات (0)
Add Comment