طرح جوانه های صالحین باقرشهر با شرکت بیش از ۷۰۰ نفر از کودکان و نوجوانان منطقه به پایان رسید

به گزارش راگانیوز ، همزمان با سالروز ولادت امام رضا(ع) مراسم اختتامیه و تقدیر از عوامل اجرایی و نفرات برتر طرح جوانه های صالحین باقرشهر با حضور پرشور کودکان نوجوانان منطقه در حسینیه صاحب الزمان(عج) روستای قمصر برگزار شد.

در این مراسم با شکوه که با حضور صدها نفر از نوجوانان شرکت کننده در این طرح برگزار می شد، حجت الاسلام بهرامی معاون آموزش و تربیت ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح اله(ره)، دکتر حسینی فرمانده حوزه ۴۵۱ ثامن الحجج باقرشهر و علی فرجی دهیار قمصر نیز حضور داشتند.

حجت الاسلام بهرامی معاون آموزش و تربیت ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح اله(ره) در گفتگو با خبرنگار باقرشهرنیوز اظهار داشت: طرح جوانه های صالحین در راستای غنی سازی اوقات فراغت تابستان کودکان و نوجوان منطقه برنامه ریزی شده بود که خوشبختانه با استقبال چشم گیری در مناطق باقرشهر،کهریزک،حسن آباد، گلحصار و قلعه نو همراه بود.

وی با بیان اینکه در مناطق ذکر شده بیش از ۱۰۰ پایگاه خواهر و برادر مجری این طرح بودند، گفت: در مجموعه پایگاه ها، مهارت ها و حرفه های مختلفی در قالب کلاس های قرآن و احکام، زبان خارجه، کامپیوتر، مهارتهای فنی، آموزشی، ورزشی و تفریحی برگزار شد.

بهرامی با اشاره به اینکه هدف اصلی طرح جوانه های صالحین، ارتباط دهی جوانان و نوجوانان با مسجد و پیوند آنان با نماز است، گفت: نقش آفرینی و مشارکت نوجوانان و جوانان در اقامه نماز اول وقت مساجد و بحث تاکید بر امر به معروف ونهی از منکر از دیگر اصول واهداف برگزاری این طرح بزرگ بوده است.

وی طرح جوانه های صالحین بسیج را از جمله طرح های با ارزش و معنوی خواند و اظهار داشت: اجرای این طرح باعث شده تا نوجوانان و جوانان گردهم آیند و از ارزشهای دینی و معنویات برخوردار شوند.

وی در پایان به همکاری و مشارکت خوب مجموعه ها وارگان هایی چون شهرداری در اجرای این طرح اشاره و عنوان کرد: از همه دست اندرکاران و مجریان این طرح تشکر و قدردانی می کنم و مطمئنم آن ها با حضور و همکاری در اجرای با شکوه این طرح، از اجر والای معنوی برخوردار خواهند شد.

گفتنی است در پایان به برگزیدگان طرح جوانه های صالحین باقرشهر جوایزی به رسم یادبود اهداء و از مربیان و عوامل اجرایی هم تقدیر به عمل آمد.

باقرشهرشهرریقمصرکودکان
نظرات (0)
Add Comment