طرح دست های مهربان در دو منطقه قیامدشت و حسن آباد اجرا می شود

 رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری از اجرای دومین مرحله طرح ˈدست های مهربانˈ در دو منطقه قیامدشت و حسن آباد فشافویه خبر داد.

دکتر ˈفاطمه تاجیکˈ روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا ضمن اعلام آمادگی کامل این شبکه برای اجرای طرح اظهار داشت: طرح دست های مهربان با حضور پزشکان معالج و متخصص در بخش های مختلف ، روز پنجشنبه هفته جاری در دو منطقه قیامدشت و حسن آباد وابسته به شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری اجرا می شود.

رییس شبکه بهداشت ری افزود: اقدامات اولیه از قبیل تامین تجهیزات و فرم های مورد نیاز، برنامه ریزی برای انجام معاینه ، غربالگری و شناسایی بیماران نیازمند خدمات تخصصی ، اطلاع رسانی در منطقه و آماده سازی مراکز انجام شد و امیداست این مرحله نیزهمانند مرحله اول موفق عمل شود.

تاجیک گفت: طی بازدیدی که از مرکز، پایگاه ها و خانه های بهداشت منطقه قیامدشت و حسن آباد انجام شد ضمن هماهنگی با بخشداران، چگونگی اجرا این طرح با مسوولان محلی برای پذیرش بیماران، مطرح شد.

وی با بیان اینکه اطلاع رسانی اجرای این مرحله از مدتی پیش در این مناطق انجام شد، افزود: طرح غربالگری و شناسایی بیماران نیازمند به پزشک متخصص در این حوزه ها انجام شده و روز پنجشنبه با حضور متخصصین در بخش های چشم، داخلی، زنان و کودکان، قلب، گوش و حلق و بینی، جراح عمومی و نوار قلب، بطور رایگان اجرا خواهد شد.

مرحله نخست طرح دست های مهربان در اسفند ماه سال گذشته با حضور دکتر جعفریان رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران در مرکز بهداشتی درمانی حسن آباد اجرا شد و مرحله دوم این طرح نیز 22 خرداد ماه جاری و به منظور ارایه خدمات تخصصی به مردم دو منطقه قیامدشت و حسن آباد انجام می شود.

شهرری
نظرات (0)
Add Comment