طرح مبارزه گسترده با جانوران موذی در منطقه 20 انجام شد

راگانیوز: طرح مبارزه با جانوران موذی با استفاده از بیت استیشن با هدف جلوگیری گسترده از آلودگی‌های زیست محیطی در منطقه 20 انجام شد.
 
 بابک جعفری درجمع خبرنگاران گفت: در راستای اجرای طرح استقبال از بهار و طرح مبارزه با جانوران موذی از سوی واحد محیط زیست اداره خدمات شهری ناحیه 6 گروه اجرایی مبارزه با جوندگان موذی، نسبت به اجرای عملیات جانمایی و طعمه گذاری 34 فقره بیت استیشن در معابر اصلی و فرعی و مراکز مختلف اقدام کرد.

شهردار ناحیه 6 هدف از این اقدام را جلوگیری از آلودگی‌های زیست محیطی و مبارزه گسترده با جانوران موذی اعلام کرد و افزود: بیت استیشن‌ها در اطراف مدارس، ساختمان‌های اداری و سراهای محلات و بوستان‌ها و فضای سبز  و زمین‌های خاکی اطراف محل‌های مسکونی جانمایی و با سموم مخصوص نسبت به  طعمه‌گذاری اقدام شد.

وی با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی موضوعات شهری به شهروندان اظهار داشت: واحد آموزش‌های ساماندهی اداره خدمات شهری ناحیه 6 ضمن توزیع بروشورهای ساماندهی به صورت چهره به چهره اطلاعاتی در ارتباط با فعالیت‌های این اداره در اختیار شهروندان قرار داد.

جعفری در پایان خاطرنشان کرد: همچنین به منظور آشنایی بیشتر شهروندان با بند 20 ماده 55 قانون شهرداری‌ها ( اصناف و مشاغل مزاحم) بروشورهای اطلاع‌رسانی بین واحدهای تجاری توزیع  شد.

شهرری
نظرات (0)
Add Comment