طرح مهر ماندگار پل غیر همسطح خاورشهر ری دی ماه به بهره برداری می رسد

 

 

 راگا نیوز:معاون استاندار و فرماندار ویزه شهرستان ری در حاشیه بازدید از طرح پل غیر همسطح خاور شهر در بزرگراه امام رضا (ع) از طرح های ماندگار شهرستان ری گفت : طرح مهر ماندگار پل غیر همسطح خاورشهر ری دی ماه به بهره برداری می رسد.

به گزارش راگا نیوز به نقل از  روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری دکترامیر حسین باقر نژاد معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری به همراه  امیر محبی معاون عمرانی فرمانداری ، حسین کاغذ لو معاون برنامه ریزی فرماندار و حسن خدادادی بخشدار مرکزی ری از این طرح بازدید کردند و فرماندار بر تسریع در اجرای آن تاکید کرد.

این طرح تاکنون 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و 43 میلیارد ریال برای ساخت آن از اعتبارات اداره راه و شهرسازی استان تهران هزینه شده است.

لازم به ذکر است : دور برگردان خاور شهر با ساخت این پل حذف خواهد شد و مردم خاور شهر و روستاهای اطراف از جمله محمودآباد، عباس آباد و قاسم آباد برای تردد می توانند بدون هیچگونه خطری از آن استفاده کنند و مشکلاتی که مردم برای تردد به این مرکز داشتند با ساخت پل غیر همسطح حذف خواهد شد.

طرح تقاطع غیر همسطح خاورشهر به عرض جاده 54 متر و طول دهانه پل 25 متر، به صورت زیرگذری است که زیر پل به صورت پنج خط رفت وبرگشت و روی پل به صورت ده خط رفت و برگشت است.

لازم به ذکر است برای اجرای این طرح مدیریت گورستان ارامنه همکاری بسیار مطلوب و قابل تقدیری با فرمانداری شهرستان ری بعمل آورده است.

 

شهرری
نظرات (0)
Add Comment