طلایی: حکم شهردار ری به تعویق افتاد / ملک ری به قلی‌زاده نرسید

 

راگا نیوز: عضو شورای اسلامی شهر تهران در ارتباط با حکم شهردار تهران در مورد شهردار ری که از سوی استاندار صادر شده بود، گفت: با رای دادگاه حکم شهردار شهرری به تعویق افتاد.
 

به گزارشراگا نیوز به نقل از فارس، مرتضی طلایی لحظاتی پیش در پانصد و بیست و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن گرامیداشت 28 صفر سالروز ارتحال پیامبر عظیم‌الشان اسلام و امام حسن مجتبی(ع) و 17 دی بزرگداشت جهان‌پهلوان تختی با اشاره به حکم شهردار ری اظهار داشت: شب گذشته با توجه به حکمی که از سوی دادگاه صادر شد حکم سرپرست شهرداری ری که طی هفته جاری منصوب شده بود به تعویق افتاد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در تشریح این موضوع خاطر نشان کرد: در ارتباط با حکم شهردار ری دادخواستی را به دیوان عالی بردیم و خواستیم که حکم به تعویق بیفتد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: روز گذشته طی جلسه‌ای با قاضی این موضوع که با حضور معاونان استاندار تهران در جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران از ساعت 6 بعدازظهر تا دو بامداد به طول انجامید، در ارتباط با این موضوع بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

طلایی عنوان کرد: در این جلسه طرفین استدلال‌های خود را مطرح کردند و توضیحات مجموعه شورای اسلامی این بود که زمانی که در این شهر انتخابات شورای اسلامی صورت گرفته است و اعضای شورای اسلامی شهر تهران شورای شهرری نیز می‌باشند براساس ماده 83، صدور حکم برای سرپرست شهرداری بر عهده شورای شهر تهران می‌باشد و با بیان ادله مصرف شده سرانجام صدور این حکم به تعویق افتاد.

طلایی اضافه کرد: محمدرضا محمودی معاون عمرانی استاندار تهران نیز در پایان این نشست عنوان کرد که ما این حکم را می‌پذیریم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در پایان تصریح کرد: در ارتباط با این موضوع اقداماتی از سوی شورای مدیریت شهری تهران صورت گرفته که سبب پیشرفت ری شود و ان‌شاء‌الله مردم ری هم بدون اضطراب زندگی خود را دنبال کنند و با کمک مسئولان آنها کارهای خوبی را انجام دهیم.

این گزارش حاکی است، پانصد و بیست و یکمین شورای اسلامی شهر تهران با حضور اکثریت اعضای شورا در شهرداری منطقه 20 در حال برگزاری است.

شهرری
نظرات (0)
Add Comment