عاملان حادثه جمعه شب محله جوانمرد قصاب دستگیر شدند

به گزارش راگانیوز به نقل از  ایرنا، صاحب یک دستگاه خودروی سمند که در جریان حادثه جمعه شب وسیله نقلیه وی آسیب دیده، به خبرنگار ایرنا گفت: در کنار درب خانه ایستاده بودیم که ناگهان تعدادی اراذل و اوباش به منزل یکی از ساکنان محل حمله ور و با شکستن شیشه های خانه وی با آنها درگیر شدند.

علی محمدی افزود: علت این حمله درگیری اراذل با فرزند این خانواده در محلی دیگر بوده و اوباش پس از خاتمه آن درگیری به درب خانه وی آمده بودند.

محمد محمدی یکی از کسبه محل جوانمرد قصاب نیز می گوید: تعدادی اراذل و اوباش با در دست داشتن قمه و شمشیر بعد از به نتیجه نرسیدن در درگیری با طرف خود، به تعدادی از اتومبیل هایی که در خیابان پارک بود، آسیب زدند و شیشه های خودروهای پارک شده را شکستند.

مهدی رضایی دارنده خودروی پراید آسیب دیده در این حادثه، نیز گفت: پس از شنیدن صدای داد و فریاد با پلیس تماس گرفتیم و نیروی انتظامی بلافاصله به محل حادثه آمد ولی اراذل و اوباش فرار کرده بودند.

رضا شفیعی که از کسبه محل است، گفت: پس از شنیدن صدای داد و فریاد از خانه خارج شده و برای مقابله با اراذل پیش رفتم که یکی از آنها به وسیله شمشیر بنده را از ناحیه دست زخمی کرد که در حال حاضر وضعیت جسمی ام خوب است.

وی با اشاره به فیلم برداری خود از صحنه آشوب اراذل افزود: فیلم ضبط شده در اختیار پلیس قرار گرفت.

رضا احمدی صاحب یک دستگاه پژوی آسیب دیده نیز گفت: بعد از رسیدن پلیس اراذل و اوباش فرار کردند و ما جهت تکمیل پروند و شکایت به کلانتری رفته و شکایت خود را کتبا اعلام کردیم، که روز بعد، برادر یکی از متهمان جهت تعویض شیشه های خودرو با ما تماس گرفت .

یکی از مسوولان نیروی انتظامی شهرستان ری در گفت و گو با ایرنا، اظهارداشت: بعد از گزارش مردمی در خصوص درگیری اراذل و اوباش در محله جوانمرد قصاب شهرری مامورین انتظامی به سرعت به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه تعدادی از اراذل و اوباش با ایجاد رعب و وحشت برای ساکنین خیابان طالقانی موجب ناامنی شده بودند که با حضور پلیس به محل متواری شدند.

این مسوولین انتظامی ادامه داد: پدر یکی از اراذل و اوباش که در محل حضور داشت دستگیر شده و به کلانتری انتقال داده شد و در بازجویی های انجام شده در خصوص مکان اختفای اوباش، با همکاری پدر متهم و تماس پلیس با وی، بدلیل اینکه پدرش را در بند پلیس دید، خود را تسلیم مامورین انتظامی کرد.

وی اعلام کرد: در حال حاضر تمامی افرادی که در این حاثه دخالت داشتند دستگیر و در اختیار پلیس قرار گرفتند و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

جمعهجوانمردحادثهدستگیرشبشدندشهرریعاملانقصابمحله
نظرات (0)
Add Comment