عشق و علاقه نقطه مشترک کار نیروهای پلیس با خبرنگاران است

رییس پلیس امنیت پایگاه نهم فاتب گفت: فعالیت پلیس و خبرنگاران یک شباهت و نقطه مشترک باهم دارد و آن عشق و علاقه به کار است.

به گزارش راگانیوز به نقل از ایرنا ، سرهنگ هومن نیک قلب روز پنجشنبه در دیدار اعضای هیات رییسه انجمن صنفی خبرنگاران شهرستان ری که به مناسبت هفته نیروی انتظامی و در محل پایگاه نهم پلیس امنیت برگزار شد ، افزود: مردم باید با دیدن یک مامور پلیس احساس آرامش و امنیت کنند چراکه نیروی پلیس همواره امین و حافظ جان ومال مردم است.

وی تاکید کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران همواره به دنبال فضایی است تا یک اقدام متقابل بین پلیس و مردم ایجاد شود و تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی مسوولانه به مخاطبان همیشه مدنظر همکاران این نیرو می باشد.

بنابراین گزارش، در ادامه این دیدار رییس انجمن صنفی خبرنگاران شهرستان ری ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، اظهار داشت: امنیت یک مقوله مهمی است که معصومین (ع) نیز همواره به اهمیت آن اشاره فراوان داشته اند.

اسماعیل شاه محمدی افزود: شکر امنیت و سلامتی بر احاد مردم جامعه واجب و ضروری است و از این لحاظ مردم از فعالیت های دلسوزانه و پیگیری امور امنیتی آنان از سوی نیروهای انتظامی کمال رضایت را دارند.

این گزارش حاکیست در این جلسه اعضای هیات رییسه انجمن صنفی خبرنگاران ضمن تقدیر از زحمات پلیس ، در خصوص برخی مسایل و مشکلات امنیتی شهرستان ری با رییس پلیس امنیت پایگاه نهم ، بحث و تبادل نظر کردند.

استباخبرنگارانشهرریعشقعلاقهمشترکنقطهنیروهایوپلیسکار
نظرات (0)
Add Comment