عضو شورای اسلامی شهرری: شوراها بارزترین نماد مردم سالاری دینی در نظام اسلامی هستند

 عضو شورای اسلامی شهرری گفت: با اشاره به انتخاب اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا با رای مستقیم مردم این نهاد مقدس را بازرترین نماد مردم سالاری دینی درنظام اسلامی دانست.

 

‘حسین توکلی’ اظهار داشت: شوراها از زمان تاسیس تاکنون توانستند در کنار سایر نهادها نقش موثری در اثبات کارآمدی حکومت دینی در اداره جامعه را به نمایش گذاشته و امروز نیز حضور و فعالیت موثر آنها را در رفع مشکلان شهروندان را شاهد هستیم.

وی افزود: امیدواریم شهروندان روز به روز بتوانند با همدلی و همکاری با نماینده خود در شوراها برخی از مشکلات موجود را رفع کنند.

توکلی با اشاره به نقش و نظارت مردم درامور کشور تصریح کرد: مردم با انتخاب نمایندگان خود برای حضور درمجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی، شورای شهر و همچنین رییس جمهوری در تمامی امور کشور به صورت مستقیم و غیر مستقیم نظارت و دخالت دارند.

عضو شورای اسلامی شهرری تاکید کرد: مردم در دوران مبارزات انقلاب، دوران هشت سال دفاع مقدس و دوران سازندگی در پیروزی و پیشرفت جمهوری اسلامی اصلی ترین مسولیت را بر عهده داشته و ایفا نقش کردند و با انتخاب نمایندگان خود در پارلمان محلی به دنبال تحقق اهداف و آرمان شهدا و رهبر معظم انقلاب در جامعه شهری هستند.

اسلامیبارزتریندردینیسالاریشهرریشوراهاشورایعضومردمنظامنمادهستند
نظرات (0)
Add Comment