عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی: 9 دی روز تجدید میثاق ملت با ولایت بود

 به گزارش راگانیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین سبحانی‌نیا دقایقی پیش در آیین گرامیداشت حماسه 9 دی که با حضور خانواده شهدا و جانبازان فتنه و مدافعان حریم ولایت در مسجد خاتم‌النبیین (ص) شهرری برگزار شد، اظهار کرد: 9 دی روز تجدید میثاق ملت با ولایت و رهبری است. روز اوج بصیرت دینی ملت ایران است و از خداوند متعال مسئلت داریم این نعمت بزرگی که به ملت ما ارزانی داشت، نعمت انقلاب و ولایت و نعمت هوشیاری، بیداری و بصیرت ملی هیچ‌گاه از ملت ما نگیرد و این عمق ولایت‌مداری و بصیرت همواره مستدام باشد.

وی گفت: انقلاب شکوهمند ما از ابتدای پیدایش در مسیر تکامل خود با موانع زیادی روبه‌رو بود و در این مسیر صعب‌العبور پشت سر گذاشت، موانعی که هر کدام آن‌ها برای تزلزل و بی‌ثباتی یک کشور کافی بود.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی  افزود: به دلیل اینکه انقلاب ما با سایر انقلاب‌ها متفاوت است و ولایت که شخصیتی بصیر است سکاندار این انقلاب است.

وی بیان داشت: هوشیاری و بصیرت مردم در قبل و بعد از انقلاب همواره در دستور کار بوده است و موانع سر راه انقلاب با تدبیر و درایت رهبری و هوشیاری مردم رفع شد.

حجت‌الاسلام سبحانی نیا خاطرنشان کرد: دشمنان نظام و انقلاب تصور می‌کردند بعد از انقلاب و رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران می‌توانند به جمهوری اسلامی ایران ضربه زده و کشور را با مشکل روبرو کنند و با تحمیل جنگ و توطئه‌های فراوان می‌توانند چالش‌هایی را برای کشور ایجاد کنند که با درایت ولایت فقیه و بصیرت مردم این اتفاق نیفتاد.

وی گفت: دشمنان انقلاب با ایجاد درگیری‌های قومی و منطقه‌ای و جنگ تحمیلی به امید آن نشسته بودند که با رحلت امام راحل جای پای خودشان را در کشور محکم می‌کنند اما پس از ارتحال ملکوتی امام راحل و تشییع میلیونی پیکر ایشان و با تصمیم به جای خبرگان و تائیدی که از سوی ملت صورت گرفت خیلی از فتنه‌های فکری آن‌ها از پا در آمد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دشمنان نظام پس از آن نیز از پا نشستند و علی‌رغم اینکه برنامه‌ریزی دراز مدت دارند برنامه کوتاه مدت در حال اجرا است.

وی ادامه داد: آنان برنامه 10 ساله را در پیش گرفتند تا با فضا سازی و آمادگی ذهنی و استحاله فرهنگی و سیاسی که طراحی کردند بتوانند به نظام ضربه بزنند که علی‌رغم توطئه‌های فراوان با تدبیر و درایت رهبری و هوشیاری مردم تمام توطئه‌های آنان نقش بر آب شد.

حجت‌الاسلام سبحانی نیا خاطرنشان کرد: دشمنان در 18 تیر ماه سال 1378 یک پرده از حرکت 10 ساله خودشان را تست کردند و خیلی به این حرکتشان امیدوار بودند و برنامه‌ریزی جامعی در این ارتباط داشتند که با بصیرت و هوشیاری مردم آن هم خنثی شد.

 

9آموزشیاستاسلامیبابودتجدیدجدیددانشدیرئیسهروزشهرریشورایعضوفرآیندمجلسمستلزمملتمهارتمیثاقهیئتوولایتکسب
نظرات (0)
Add Comment