عید قربان امسال بیش از 1800 راس گوسفند در آسایشگاه کهریزک ذبح شد

مدیرعامل آسایشگاه خیریه کهریزک، از ذبح بیش از یک هزار و 800 راس گوسفند در این آسایشگاه از سوی قشرهای مختلف مردم در روز عید سعید قربان خبر داد.

‘محمدرضا صوفی نژاد’ روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا، اظهار داشت: تعداد یک هزار و 400 راس گوسفند از این آمار مربوط به سفارشات حضوری و تلفنی شهروندان در آسایشگاه و 400 راس نیز مربوط به 30 دفتر خیریه وابسته این آسایشگاه دراستان تهران است.

وی افزود: سفارشات ذبح گوسفند از سوی خیرین شهروندی که روز عید قربان به مسافرت رفته بودند هنوز ادامه داشته و پیش بینی می شود آمار ذبح گوسفند در آسایشگاه خیریه کهریزک به 2 هزار راس نیز برسد.

به گفته صوفی نژاد، گوسفندهای ذبح شده در روز عید قربان در این آسایشگاه بین 110 مرکز نیکوکاری در سطح 31 استان کشور توزیع و بخش قابل توجهی از گوشت های قربانی باهماهنگی انجام شده و با احتیاط کامل به مراکز نیکوکاری سطح کشور ارسال می شود.

وی همچنین با یادآوری این نکته که خیرین و نیکوکاران هرساله از برگزاری مراسم عید سعید قربان در آسایشگاه خیریه کهریزک استقبال مناسبی داشته اند، افزود: خوشبختانه سالانه بر تعداد خیرین و نیکوکاران در آسایشگاه کهریزک اضافه می شود.

مدیرعامل آسایشگاه خیریه کهریزک در ادامه اظهار داشت:امسال به 3 نفر از خیرین مراجعه کننده به آسایشگاه خیریه کهریزک که خود را در نخستین ساعات صبح روز عید قربان یعنی 05.30، 05.45 و 06.15 به منظور انجام عمل خیر ذبح گوسفند به این مجموعه رسانده بودند، هدیه و همچنین یک جلد کلام الله مجید اهد شد.

صوفی نژاد همچنین در خصوص تعداد مددجویان حاضر در آسایشگاه کهریزک خاطرنشان ساخت: هم اکنون حدود یک هزار و 700 مددجو سالمند و معلول در مجموعه آسایشگاه کهریزک نگهداری می شوند که ماهانه بالغ بر یک میلیون تومان هزینه نگهداری هر مددجو است.

1800آسایشگاهازامسالبیشدرذبحراسشدشهرریعیدقربانکهریزکگوسفند
نظرات (0)
Add Comment