غرب بداند با اهانت به پیامبر و مقدسات،اسلام بیش از گذشته گسترش خواهد یافت

ˈعباس سلیمیˈ سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه شهرری با بیان اینکه توهین به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام(ص) نشانه ترس از حرکت بیداری اسلامی در منطقه است، اظهار داشت: استکبارجهانی میداند در برابر اراده خداوند نمی توانند ایستاده گی کنند و وعده الهی که همان پیروزی مستضعفین بر مستکبرین محقق خواهد شد.

وی تحقق رهنمود رهبر معظم انقلاب درخصوص ˈ اتحاد ملی و انسجام اسلامیˈ را تنها راه مقابله با توطئه های دشمنان امت اسلامی دانست و افزود: یکی از وظایف اصلی نشریات ارتقا سطح آگاهی و فرهنگ سازی است ولی اقدام ضد ارزشی نشریه فرانسوی نیازمند پاسخی مناسب از سوی نخبگان، اندیشمندان و جامعه دانشگاهی است.

سلیمی در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع ) به ویژگی های شخصیتی حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) پرداخت و گفت: عبدالعظیم حسنی(ع) یک مجاهد نستوه، عالم وارسته و محدیثی بزرگ بود.

معاون فرهنگی و امور زائران آستان مقدس عبدالعظیم حسنی(ع) اظهار داشت: ایشان از دانشمندان بزرگ شیعه و از راویان حدیث ائمه معصومین(ع) و در مسایل دین آگاه و به معارف مذهبی و احکام قرآن، شناخت و معرفتی وافر داشت.

این چهره ماندگار قرآنی کشور تاکید کرد: ستایش هایی که ائمه معصومین(ع) از ایشان به عمل آورده اند، نشان دهنده شخصیت علمی و مورد اعتماد اوست، حضرت امام هادی(ع) گاهی اشخاصی را که سووال و مشکلی داشتند را به ایشان ارجاع می دادند.

همچنین مراسم جشن بزرگداشت ولادت حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام شنبه 4 بهمن ماه بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در مصلای بزرگ ری، با تلاوت آیات کلام الله مجید توسط قاری ممتاز موحدی آغاز و در ادامه با قرائت زیارتنامه توسط فراهانی، همخوانی گروه محراب، مدیحه سرائی ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام رمضانپور و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین قرنی برگزار خواهد شد.

ازاهانتبابداندبهبیشخواهدشهرریغربمقدساتاسلاموپیامبرگذشتهگسترشیافت
نظرات (0)
Add Comment