غلامرضا تختی یک پهلوان جهانی و الگوی تمام عیاری برای جوانان است

به گزارش راگانیوز  به‌نقل از روابط‌عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان ری، مصطفی نکو لعل آزاد در جلسه‌ای که به‌منظور برنامه‌ریزی برای هرچه بهتر برگزار شدن مراسم یادبود جهان پهلوان تختی برگزار شد، اظهار داشت: غلامرضا تختی یک پهلوان جهانی و الگوی تمام عیاری برای جوانان است، متاسفانه ما برای این پهلوان به‌طور شایسته و در خور شأن ایشان کاری انجام نداده‌ایم و بسیار غفلت کرده‌ایم.

وی اظهار امیدواری کرد: برنامه یادبود این پهلوان امسال بهتر از سال‌های گذشته برگزار شود و از پیشکسوتان و ورزشکاران درخواست کرد که مسئولیت این برنامه را بر عهده بگیرند و این مراسم خود جوش را به طرز شایسته‌ای مدیریت کنند.

معاون مدیرکل و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری گفت: ما باید تمام تلاش خود را جهت هرچه بهتر برگزار شدن این مراسم بکنیم و بی‌نظمی‌های احتمالی را تا آنجا که امکان دارد به حداقل برسانیم.

وی ادامه داد: ما از فدراسیون‌های کشتی و باستانی انتظار داریم در دعوت از مسئولان ورزشی کشوری، پیشکسوتان ورزشی و خبرگزاری‌ها اهتمام ورزند. در بخش سخنرانی‌ها نیز علاوه بر سخنرانی مسئولان شهرستان ری، برنامه‌ریزی برای مابقی سخنرانان را از فدراسیون‌ها خواستاریم و امیدواریم در این زمینه برنامه‌ریزی دقیق و منظمی صورت گیرد.همچنین از اصناف درخواست داریم در ارتباط با پذیرایی این مراسم و ایجاد غرفه‌های پذیرایی ما را همراهی کنند.

 

تختیشهرریورزشکشتی
نظرات (0)
Add Comment