فاز دوم پروژه پیاده راه ضلع شرق حرم حضرت عبدالعظیم(ع) آغاز شد

به گزارش  راگانیوز به نقل از  مهر، منصور کتانباف با بیان این خبر اظهار داشت: اجرای پروژه عمرانی پیاده راه ضلع شرق حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به نحوی در حال اجراست که خللی در تردد و دسترسی زائران به این حرم مطهر وارد نشود.

این مسئول به اتمام فاز نخست و آغاز فاز دوم این پروژه عمرانی اشاره کرد و افزود: با اعمال اصلاح هندسی و طرح ترافیکی در باند شمالی، باند جنوبی مسیر سواره رو مسدود می شود تا ۵۰ درصد باقیمانده از پیاده راه ضلع شرق احداث شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون حدود هفت هزار مترمربع از این پیاده راه احداث شده، ادامه داد: استفاده از طرح های ایرانی اسلامی نظیر سنگ فرش های منقش به طرح شمسه، نورپردازی کف معبر، رواق های دو طرف مسیر و مشرف بودن آن به سه گنبد مقدس از مواردی است که موجب می شود این پروژه به طرح شاخصی تبدیل شود.

کتانباف به آزادسازی املاک معارض این طرح نیز اشاره کرد و یادآور شد: با احتساب پیاده راه ضلع شمال حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، این پیاده راه واقع در ضلع شرق حرم که ضلع جنوب را به خیابان شهید قمی متصل کرده، دومین پیاده راه شهرری محسوب می شود که بخشی از طرح توسعه آستان مقدس حرم مطهر است.

آغازحرمحضرتدومراهشدشرقشهرریضلععبدالعظیمعفازپروژهپیاده
نظرات (0)
Add Comment