فتح خرمشهر موجب ارتقای منزلت ایران در عرصه نظام بین المللی شد

 به گزارش راگانیوز هدایت الله جمالی پور  ضمن تبریک سالروز آزاد سازی خرمشهر با اشاره به فرموده امام راحل خرمشهر را خدا آزاد کرد اظهار داشت: آزاد سازی خرمشهر آنچنان مهم بود که امام خمینی (ره ) در بیان عظمتش آن را کار خدای متعال دانست.


وی در ادامه به پیروزی و تواناییهای رزمندگان غیور اسلام در آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و افزود: آزاد سازی خرمشهر حیثیت و اعتبار نظامی را در جهان افزایش داده و دشمنان را وادار ساخت که اعتراف کنند انقلاب شکوهمند اسلامی شکست ناپذیر است.

جمالی پوراظهار کرد: نسل های سوم و چهارم انقلاب باید بدانند که در دفاع از ارزش ها و کیان مرز و بوم این نظام مقدس چه حماسه ها آفریده شده و چه فداکاری و جانفشانی هایی از سوی فرزندان غیور کشور بزرگ ایران صورت گرفته است.

وی عزت و عظمت ملت ایران را برآمده از حماسه هایی همچون فتح خرمشهر دانست و افزود: فتح خرمشهر نماد تفکر و رفتار ایران اسلامی در صحنه های سیاسی، اجتماعی، نظامی و امنیتی در برابر مداخله و تجاوز بیگانگان خواهد بود.

جمالی پور حادثه تاریخی خرمشهر را الگوی کامل اندیشه و عمل نظامی ومدیریت دفاعی و استراتژیک در کشور ذکرکرد و تاکید کرد: ملتی که دارای حماسه مقاومت و آزادسازی خرمشهر است به تمام جهانیان ثابت کرده با قدرت تمام از امنیت ملی استقلال خود دفاع خواهد کرد و دیگر مجالی برای تجاوز دشمنان باقی نخواهد گذاشت.

نماینده عالی دولت در شهرستان ری افزود: سوم خرداد ماه حاصل دلاور مردی و ایثارگری شهیدانی است که درس آزادگی ، شجاعت و مقاومت را در مکتب حسین (ع )فرا گرفتند .

ارتقایالمللیایرانبینخرمشهردرشدشهرریعرصهفتحمنزلتموجبنظام
نظرات (0)
Add Comment