فردا عطر گل محمدی در سیل خروشان مردم باقرشهر جاری خواهد شد

من محمد را دوست دارم …محمد پیامبر مهربانی هاست …امروز شهردار و شورای اسلامی باقرشهر و پرسنل این مجموعه با امضای طومار بلندی با جملات محمد دوستت دارم …محمد پیامبر مهربانی هاست  و … با این پیام آور صلح و دوستی تجدید عشق کردند. سعید استادفرج شهردار باقرشهر با امضای این طومار که بیش از صدها امضا بر آن حک شده بود ، پیامبر اسلام را پیامبر صلح و دوستی و رسول انسانیت  دانست و گفت: اقدام هتاکان به ساحت این بشر که خداوند آن را بهانه خلقت عالمین می داند، در واقع اقدامی بود برای نشان دادن عظمت و شکوه این پیامبر آسمانی. تمام ادیان قبل از پیامبر در کتاب خود نشانه آمدن این پیامبر را دارند و من اعتقاد دارم کسانی که اقدام به هتک حرمت پیامبر اکرم صلوات الله علیه کرده اند تنها نام دین خود را دارند و در عمل حتی به دین خودهم مقید نیستند.

شهردار باقرشهر در ادامه به راهپیمایی مردمی فردادر باقرشهر اشاره کردوگفت : فردا مردم شهید پرور و مهربان باقرشهر با راهپیمایی خود جوش خود از مسجد حضرت موسی بن جعفر علیه السلام تا مصلی باقرشهر را با فریاد : من محمد رادوست دارم، شعری نو در وصف عاضقی خود از پیامبرشان خواهند سرود. جوانان غیور و همشهریان خوب باقرشهر درمسجد حضرت موسی بن جعفر علیه السلام خوش درخشیده اند و خوب برنامه ریزی کرده اند … آنها در پایگاه مردمی خود اطلاع رسانی کرده اند ، تبلیغات کرده اند و قصد جاری کردن دریایی از عشق را کوچه و خیابان شهرشان دارند. فردا اینجا پر از عطر محمدی خواهد بود .

گفتنی است فردا مردم باقرشهر بصورت خودجوش از مسجد حضرت موسی بن جعفر علیه السلام تا مصلی بزرگ این شهر را با همراهی مدیران شهری طی خواهند کرد و بزرگترین دستور  دین اسلام ، نماز ، را در مصلی بزرگ شهر اقامه خواهند کرد.

باقرشهرجاریخروشانخواهددرسیلشدشهرریعطرفردامحمدیمردمگل
نظرات (0)
Add Comment