فرزند شهيدم ، عاشق خدمت به اسلام و محرومين بود

راگا نیوز:مادر شهيد داود كرمي در ديدار با مسئولین باقرشهر بيان كرد :فرزند شهيدم ، عاشق خدمت به اسلام و محرومين بود.
به گزارش  راگا نیوز به نقل ازروابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ، با حضور مسئولین باقرشهر و نماینده بنیاد شهید شهرستان ری از خانواده شهید گلگون کفن داود كرمي ديدار و دلجوئي گرديد .
در این دیدار كه امام جمعه باقرشهر ، معاون اداري مالي شهردار باقرشهر ، مجتبي پرك عضو شوراي اسلامي شهر ، نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری ، فرمانده ناحيه مقاومت بسيج حضرت روح ا… (ره) و مسئول هئيت رزمندگان اسلام باقرشهر حضور داشتند ضمن تجليل از مقام شامخ اين شهيد ، ياد و خاطره وي زنده نگهداشته شد و از خانواده شهيد دلجوئي گرديد .
در این دیدار كه به همت امور ايثارگران شهرداري باقرشهر برگزار شده بود ، حاضرين بر تكريم خانواده هاي معظم شهدا تاكيد كردند .
حاج احمد كرمي پدر شهيد داود كرمي ضمن بازگوئي خاطراتي از فرزند شهيدش از مسئولين باقرشهر كه نسبت به برگزاري يادواره سرداران و 220 شهيد باقرشهر اهتمام ورزيده بودند تقدير و تشكركرد وگفت : در سالهاي اخير مسئولين باقرشهر نسبت به خانواده هاي شهدا عنايت داشته اند و با برگزاري مراسمات مختلف ياد و خاطره شهدا را زنده نگاه مي دارند .
در اين ديدار داود محمدي معاون اداري مالي شهردار باقرشهر با تاكيد بر ضرورت نكوداشت ياد و خاطره شهدا براي جوانان و نوجوانان خطاب به خانواده این شهید گفت : کمترین کاری که ما مي توانيم انجام دهيم نصب تمثال شهدا در معابر عمومي و زندگينامه اين عزيزان در فرهنگسراها و مراكز فرهنگي و ورزشي شهرداري است كه اميدواريم انجام اين وظيفه مرضي درگاه خداوند قرار گيرد .
عليرضا باشتني فرمانده ناحيه مقاومت بسيج حضرت روح ا… (ره) باقرشهر در این دیدار ضمن بيان خاطراتي از اين شهيد به جایگاه خانواده هاي شهدا در میان آحاد جامعه اشاره كرد و افزود : پدر و مادر شهداي گرانقدر انقلاب به عنوان اسوه هاي ايثار و مقاومت مطرح هستند و ما معتقدیم شهروندان به ايشان به عنوان ذخيره هاي معنوي انقلاب نگاه مي كنند و ما وظيفه داريم به زيارت و دیدار اين عزيزان برويم چرا که آنان امام‌زادگان زنده عصر ما هستند .
حجت الاسلام و المسلمين سميعي مسئول نمايندگي ولي فقيه در ناحيه مقاومت بسيج حضرت روح ا… (ره) باقرشهر نیز در این دیدار ضمن بيان مقام والاي شهدا خاطرنشان كرد : باقرشهر در جوار گلزار مطهر و منور شهدا قرار گرفته و  عطر حضور ايشان را در فضاي شهر مي توانيم استشمام کنیم .
وي ضمن انتقاد از مسئولين سازمان بهشت زهرا (س) گفت : متاسفانه مشاهده مي كنيم در پيرامون بهشت زهرا (س) هيچگونه تبليغات و نشانه اي از نزديك شدن به بزرگترين گلزار شهداي كشور مشاهده نمي شود ، و شايسته است مسئولين ذيربط در اين زمينه اقدام نمايند .
محمود فخامتي مسئول امور ايثارگران با مرور زندگينامه شهيد داود كرمي گفت :  اين شهيد نيمه آذر سال 49 در باقرشهر متولد و در پانزده اسفند 66 براثر اصابت تركش به شهادت رسيد . وي جواني شاداب و پر تلاش بود و نمازگزاران و بسيجيان مسجد موسي بن جعفر (ع) بيشتر از خانواده اش  او را مي ديدند .  وي قبل از آخرين اعزام به جبهه خبر شهادت خود را به خانواده  و بستگانش داده بود و به شوخي در پاسخ به اين گفته آنها كه ؛ انشاء ا… دفعه  بعدي كه به مر خصي آمدي شيريني عروسيت را مي خوريم گفته بود ” دفعه ديگه كه آمديد ، حتما با خودتان نوار قرآن بياوريد . “
شهرری
نظرات (0)
Add Comment