فرماندارشهرستان ری: روابط عمومی حلقه اتصال مردم با مسوولان است

راگا نیوز- معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: روابط عمومی های دستگاههای اجرایی حلقه اتصال بین مردم و مسوولان هستند.

ˈهدایت الله جمالی پورˈ روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: اطلاع رسانی و انتقال عملکرد دستگاههای اجرایی یک تخصص و علم است و اگر روابط عمومی ها فن بیان و نوشتار را ندانند در انجام وظایف خود دچار روز مرگی خواهند شد.

وی تاکید کرد: خلاقیت و هوشمندی مسوولان روابط عمومی در انجام رسالت خود نقش مهمی دارد و روابط عمومی ای که دارای این ویژگی ها باشد موفق است.

جمالی پور تصریح کرد: اگر اطلاع رسانی به صورت صحیح، هدفمند و به موقع انجام شود زمینه نشاط و امیدواری را در بین مردم افزایش خواهد داد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری، اظهار داشت: یکی دیگر از وظایف روابط عمومی ها ارتباط با رسانه ها برای انعکاس اخبار و فعالیت های دستگاه اجرایی به مردم است که باید این امر به نحو احسن انجام شود.

وی از برگزاری نخستین گردهمایی مدیران روابط عمومی ادارات شهرستان ری در محل تالار شیخ طوسی دانشگاه قرآن و حدیث خبر داد.

این گردهمایی با همت دانشگاه قرآن و حدیث و فرمانداری ویژه شهرستان ری فردا /دوشنبه/ هفتم بهمن ماه جاری از ساعت 9 صبح با حضور مدیران روابط عمومی دستگاههای اجرایی و رسانه های جمعی برگزار می شود.

اتصالاستباحلقهروابطریشهرریعمومیفرماندارشهرستانمردممسوولان
نظرات (0)
Add Comment