فرماندارویژه شهرری: حضرت زهرا (س) الگوی معرفی شده اسلام به همه زنان جهان است

راگانیوز- معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: حضرت زهرا (س) الگوی معرفی شده اسلام به همه زنان جهان است.

ˈهدایت الله جمالی پورˈ روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا، افزود: اندیشه و سیره عملی حضرت زهرا (س) در تمام زمینه ها بایستی الگوی همه مردان و زنان جامعه اسلامی باشد.

وی اظهار داشت: علما و دانشگاهیان نیز با برنامه ریزی های منسجم و کارشناسی تمام ابعاد زندگی فاطمه زهرا (س) را به مردم به ویژه جوانان تبیین و تشریح کنند.

وی تاکید کرد: دخت نبی گرامی اسلام یک سرمایه عظیم و بزرگی برای امت اسلامی است و باید پژوهشگران و محققین بتوانند از این ثروت به یادگار مانده بشری برای اصلاح امور دینی و اجتماعی بهره برداری کنند.

عضو شورای فرهنگی عمومی شهرستان ری تصریح کرد: آنچه را که قرآن به عنوان سبک زندگی تایید می کند همه در سیره عملی حضرت زهرا(س) تجلی است و بنابراین سبک زندگی ائمه اطهار(ع) براساس قرآن می باشد و در همه ابعاد فردی، اجتماعی، کسب و کار و غیره می توانیم قرآن را سرلوحه امور خویش قرار دهیم.

جمالی پوربا تاکید بر تربیت فرزندان براساس معیارهای اسلامی بیان کرد: آنچه سبک زندگی اسلامی را برای حضرت زهرا(س) درونی کرد علاوه بر استعانت از معارف قرآنی برخورداری از معارف پیامبر اسلام (ص) و حضرت امیرالمومنین (ع) بوده است.

وی تصریح کرد: طبق فرمایش رهبر کبیر انقلاب اسلامی در مورد حضرت حورا الانسیه (س) که فرمودند ˈحضرت زهرا(س)چنان قلبش ملکوتی بود که قلب پیامبر(ص) و حضرت علی(ع) بودˈ حضرت زهرا(س) از نظر کمالات و صفات توحیدی کمتر از پیامبر(ص) و علی(ع) نبوده است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری، گفت: حضرت زهرا(س) از درون پیامبرگونه و علی گونه بود و تمام اعمال حضرت شامل همسرداری، تربیت فرزند، ابعاد سیاسی و اجتماعی زندگی و عبودیت شان تحت تاثیر قرآن قرار داشت.

استاسلامالگویبهجهانحضرتزنانزهراسشدهشهرریفرماندارویژهمعرفیهمه
نظرات (0)
Add Comment