فرماندارویژه شهرستان ری: توجه به پژوهش وتحقق موجب کاهش محرومیت ومحدویت های منابع درجامعه است

به گزارش  راگانیوز ، ‘هدایت الله جمالی پور’ روز سه شنبه درهمایش تجلیل از معلمان پژوهنده برتر استانی و منطقه ای اداره آموزش وپرورش ناحیه یک ری در کانون فرهنگی وهنری سمیه، اظهارداشت: امروز هر چه در زمینه پژوهش و تحقیق سرمایه گذاری کنیم از ثمرات و نتایج مفید آن در آینده بیشتر و بهتر بهره مند خواهیم شد.

وی افزود: با یک نگاه اجمالی به سیر تحولات انقلاب متوجه می شویم که از همان ابتدا نظام اسلامی به خاطر ماهیت استکبار ستیزی و ضد استعماری بارها مورد هجمه های دشمنان قرار گرفته لیکن آنچه تا به امروز کشور ما را در برابر تمام این تهاجمات و تهدیدات مصون داشته همان توجه به خود باوری، رشد وتعالی استعدادهای نهفته جوانان این مرز وبوم است.

جمالی پور تصریح کرد: تمام کشورهای صنعتی و مطرح دنیای امروز، بعد از جنگ جهانی دوم با چالش های عمیقی روبرو بودند اما توانستند تنها با اراده و توجه عمیق به مقوله تحقیق و پژوهش در زمینه های مختلف راه پیشرفت را برای کشورشان هموار سازند.

وی افزود: ایران اسلامی با عنایات ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی به مقوله توسعه علم و اهمیت دادن به جایگاه علم در توسعه و آبادانی کشور توانسته با اتکا به داشته های خود مسیر رشد و توسعه را پشت سر بگذارد و امیدواریم که با شکوفایی استعدادهای نهفته و بالقوه جوانان به سر منزل و مقصود نهایی نایل شویم.

فرماندار ویژه شهرستان ری با تاکید بر اینکه معلمان کلید اصلی رشد وتوسعه کشورهستند، اظهارداشت: تربیت نسل خلاق، کارآفرین و پژوهشگر که در توسعه و پیشرفت کشور موثر واقع شود نیز بر عهده معلمان دلسوز و تلاشگر است.

جمالی پور با بیان اینکه همه افرادی که امروز به رشد و تعالی مطلوب رسیده اند همه از مسیر هدایت گری معلمان عبور کرده اند، گفت: معلمان باید قدر و منزلت شغل خود را بدانند چون هر آنچه که در جامعه اتفاق می افتد از همین مسیر هدایت گری معلمان عبور کرده است.

همچنین در پایان این مراسم از 60 معلم پژوهنده استانی و منطقه ای و ‘خانم ماهرخ بنار’ معلم پژوهنده کشوری اداره آموزش وپرورش ناحیه یک شهر ری با اهدای لوح و هدیه تجلیل شد.

استبهتوجهدرجامعهریشهرریشهرستانفرماندارویژهمحرومیتمنابعموجبهایوتحققومحدویتپژوهشکاهش
نظرات (0)
Add Comment