فرماندار ری: فیروزآباد یکی از سه شهر آتی شهرستان ری است

فرماندار شهرستان ری گفت: فیروزآباد یکی از سه شهر آتی شهرستان ری است و توسعه بافت مسکونی آن با توجه به جمعیت فعلی فیروزآباد لازم و ضروری است.

به گزارش راگا نیوز، به نقل از فارس حسین طلا نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر به همراه معاون استاندار تهران و فرماندار شهرستان ری با حضور در دفتر شورای اسلامی فیروزآباد به بررسی مسائل و درخواست‌های مردم این روستا پرداختند.

معاون استاندار تهران در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از حضور حسین طلا نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی برای پیگیری مشکلات و درخواست‌های مردم این شهرستان و حومه تهران، لزوم توجه مسئولان استان و شهرستان به بخش قلعه‌نو را مهم دانسته و از تلاش‌های صورت گرفته در شکل‌گیری این بخش قدردانی کرد.

باقرنژاد فرماندار ویژه شهرستان ری، فیروزآباد را یکی از سه شهر آتی شهرستان ری برشمرده و توسعه بافت مسکونی آن را با توجه به جمعیت فعلی آن لازم و ضروری دانست و بر احداث کلانتری در این روستا تأکید کرد،

وی همچنین از محمد نخعی مدیر بنیاد مسکن شهرستان ری و اسلامشهر خواست تا به منظور بازبینی طرح هادی در اسرع وقت اقدام کرده و با شورای اسلامی و دهیار فیروزآباد نهایت تعامل و همکاری را در راستای خدمت به مردم و اهالی این منطقه داشته باشند.

مجلس پیوسته در کنار مردم است

حسین طلا نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست اظهار داشت: مجلس پیوسته در کنار مردم است و حضور ما نمایندگان مجلس و مسئولین در کنار مردم و تلاش برای برطرف کردن خواسته‌ها و مشکلات آنان انجام وظیفه‌ای است که اسلام و انقلاب بر دوش ما گذاشته است.

دبیر مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی تلاش برای حل مشکلات و خواسته‌های مردم شهرستان‌ها و روستاهای حومه تهران را از اولویت‌های نمایندگان مجلس دانست و عنوان کرد: شوراهای اسلامی و دهیاری‌ها برای پیگیری مطالبات مردمی وظیفه‌ای سخت و تعهدآور برعهده دارند.

این گزارش حاکی است، در این نشست معاونان فرماندار، بخشداران بخش مرکزی و قلعه نو، مدیر بنیاد مسکن شهرستان ری و اسلامشهر، اعضای شورای اسلامی و سرپرست دهیاری فیروزآباد حضور داشتند مشکلات اهالی و ساکنان مطرح و بررسی شد.

گفتنی است، مسائلی از جمله تبدیل فیروزآباد به شهر، بازبینی طرح هادی، تأمین آب شرب و هزینه‌های قبوض آب لوله کشی، احداث کلانتری و همچنین استقرار برخی از ادارات بخش قلعه‌نو در فیروزآباد از سوی نایب رئیس شورای اسلامی فیروزآباد مطرح شد.

در پایان این نشست با دستور فرماندار ویژه شهرستان ری و معاون استاندار تهران مقرّر شد تا به منظور بازبینی طرح هادی روستای فیروزآباد اقدامات لازم از سوی بنیاد مسکن شهرستان ری و اسلامشهر در دستور کار قرار گیرد.

استاندارباقرنژادراگا نیوزریشهرریطلافرماندار ریفیروزآبادنماینده استاندار
نظرات (0)
Add Comment