فرماندار ری : کیفیت آب شرب باقرشهر در دهه فجر بهبود می یابد

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ دکتر جمالی پور در گفتگو با خبرنگار ما گفت : خدارا شاکریم زمانی که مسئولیت اداره شهرستان ری به عهده گرفتیم یکسری وعده و قول به مردم شهرستان دادیم که با کیفیت شدن آب شرب یکی از قول های مهم و اساسی بود که خوشبختانه امروز در شهرستان ری و قیامدشت شاهد آب شرب با کیفیت و کمیت هستیم .

وی با کیفیت شدن آب شرب مردم باقرشهر را یکی دیگر از دغدغه های مهم فرمانداری ویژه شهرستان ری دانست و گفت : طبق پیگیری های صورت گرفته و مساعدت های دولت به همت شرکت اب و فاضلاب استان تهران و ری قرار است همزمان با دهه فجر عملیات لوله گذاری و انتقال آب به مخزن باقرشهر با کیفیت و کمیت مطلوب انجام شود .

سعید استاد فرج در خصوص پروژه آب شرب باقرشهر ، چنین گفت : تامین ، تقویت و افزایش حجم آبدهی باقرشهر یکی از دغدغه های اصلی ماست که تا کنون برای این پروژه دو میلیارد تومان هزینه کرده تا گوارایی آب باقرشهر افزایش یابد و ما بتوانیم رضایت شهروندان عزیز را جلب نماییم .

شهردار باقرشهر در پایان خاطرنشان کرد : در راستای تکمیل پروژه دو میلیارد تومان دیگر  تا دهه مبارک فجر پرداخت خواهیم کرد تا حجم خوبی از آب سالم شهر تهران به آب موجود در باقرشهر داده شود که این امر با مساعدت های بسیار خوب فرمانداری ری در آینده ای نزدیک صورت می گیرد .

لازم به ذکر است برای انجام این پروژه ۵ میلیارد تومان اعتبار لازم است که دومیلیارد تومان تا به امروز از طرف شهرداری باقرشهر پرداخت گردیده و قرار است دو میلیارد تومان دیگر نیز تا بهمن ماه سال جاری تخصیص داده شود و مبلغ یک میلیارد تومان هم از طرف فرمانداری ری از محل اعتبارات شهرستان به این پروژه تعلق می گیرد

 

بسیج رسانهدیدارشهرداری باقرشهرشهرری
نظرات (0)
Add Comment