فرماندار شهرری:مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد باید بر بستر خانواده و جامعه استوار باشد

 

به گزارش راگانیوز از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری ری، هدایت الله جمالی پور در کمیسیون مبارزه با مواد مخدر خواستار مشارکت همه اقشار جامعه به خصوص خانواده ها برای مقابله با این معضل شد.
وی با بیان اینکه در بین دستگاه های اجرایی و فرهنگی وظیفه آموزش و پرورش مضاعف است افزود: توجه به موضوع آموزش پیشگیری و مقابله با مواد مخدر در کنار تحصیل جوانان و نوجوانان اهمیت فراوانی دارد.
جمالی پور گفت: بعد از جنگ تحمیلی، دشمن با جنگ نرم که به مراتب خطرناک تر و سهمگین تر از جنگ تحمیلی است باهدف آسیب زدن به توسعه و پیشرفت کشور و وارد کردن خسارات به جامعه و مخصوصا جوانان ورود پیدا کرده است.
وی با بیان اینکه ضرورت دارد مسوولین با جدیت و دقت بیشتری به این موضوع حیاتی و حساس بپردازند، تصریح نمود: اگر از جانب مسوولین کوچکترین غفلت و کوتاهی نسبت به امر مبارزه و مقابله با این پدیده شوم انجام شود کشور و نظام دچار آسیب های جدی و خانمان سوز خواهد شد.
فرماندار ری افزود: این اعتقاد و باور ماست که با تمام وجود در امر پیشگیری، مقابله و مبارزه با مواد مخدر وارد شویم.
کمیسیون مبارزه با مواد مخدر با حضور براتلو معاون سیاسی – امنیتی استاندار تهران، بیات معاون سیاسی انتظامی فرمانداری، بخشداران و مسوولین ادارات در تالار خدمت فرمانداری برگزار شد.

استواراعتیادباباشدبایدبربسترجامعهخانوادهشهرریشهرریمبارزهفرماندارمخدرموادو
نظرات (0)
Add Comment