فرماندار شهرستان ری: برنامه های اقتصادی دولت بطور معقول در مسیر رشد و شکوفایی در حرکت است

به گزارش راگانیوز، هدایت الله جمالی پور روز دوشنبه به همراه مسوول اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری در بازدید دوره ای از صنایع شهرستان با حضور در سه واحد صنفی تولیدی شهرک صنعتی شمس آباد از سه واحد تولیدی بهسازین تهران، شرکت آریا و ونوس شیشه دیدن کرد و از نزدیک مشکلات و مسایل مدیریت این واحدها را مورد بررسی قرارداد.فرماندار شهرستان ری با بیان اینکه نگاه دولت نسبت به مسایل و مشکلات ملی است و از این رو هرگونه تصمیم گیری در حوزه های مختلف بخصوص صنعت شامل تمام صنایع کشور خواهد بود، اظهارداشت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته کارهای عظیمی در این بخش انجام شده است.

وی گفت: در هیچ دوره ای از مدیریت کشور شرایط اقتصادی بدین صورت نبوده و از این رو وزار و معاونین یکپارچه به دنبال رفع مشکلات و در پی برطرف کردن موانع برسر راه حوزه صنعت اعم از تهیه و تامین مواد اولیه ، بازاریابی ، تولید و توزیع ، نیروی کار و تامین تسهیلات ریالی و ارزی از سوی بانک، می باشند.

جمالی پور افزود: رونق اقتصادی موجب شور و نشاط و برطرف شدن بیکاری در کشور خواهد شد و از این بایت صاحبان صنایع و سرمایه گذاران در بخش های مختلف اقتصادی باید با صبر و شکیبایی یاور دولت و پشتیبان مردم باشند.

همچنین فرماندار و همراهان در این جلسه با حضور در کارخانه بهسازین تهران که روزانه شش هزار دستگاه انواع چراغ جلو و عقب خودروهای داخلی را تولید و در اختیار شرکت های ایران خودرو و سایپا قرار می دهد ، بازدید کردند.

در این بازدید مدیریت کارخانه بهسازین با درخواست تامین اعتبار تا سقف 120 میلیارد ریال سرمایه درگردش از سوی بانک های عامل برای ادامه روند خط تولید در این واحد صنفی و همچنین بهره برداری از خط تولید کارخانه تولیدی قطعات پیشرفته آریا که در زمینه تولید آرمیچر و پمپ بنزین فعالیت داشته و اما سالها از سوی بانک طرف قرارداد بلااستفاده مانده ، شد.

این گزارش حاکیست در دیدار فرماندار و هیات همراه همچنین از خط تولید کارخانه تولیدی ونوس شیشه که در زمینه تولید شیشه های ساختمانی و خودرو تولید داخل فعالیت دارد ، ضمن بررسی مشکلات این واحد صنفی در خصوص روند چگونگی تهیه و تامین مواد و توزیع محصولات قرار گرفت.

برخی از مدیران کارگاههای تولیدی در این بازدید ضمن ارایه برنامه ها و فعالیت خطوط تولیدی خود نسبت به درخواست ارایه تسهیلات و تامین اعتبار برای تجهیز خطوط ویژه واحدهای صنفی خود را خواستارشدند.

شهرک صنعتی شمس آباد در بخشداری حسن آباد فشافویه و در کیلومتر 35 جاده قم واقع شده و با بیش از 2800 هکتار وسعت هم اکنون 1200 واحد صنفی با بیش از 15 هزار نفر نیروی کار فعال می باشد.

استاقتصادیبرنامهبطورحرکتدردولترشدریشهرریشهرستانشکوفاییفرماندارمسیرمعقولهایو
نظرات (0)
Add Comment