فرماندار شهرستان ری: دفاع مقدس نقطه عطف تاريخ انقلاب اسلامي است

معاون استاندار و فرماندار ويژه شهرستان ري دفاع مقدس را نقطه عطفی در تاريخ انقلاب اسلامي دانست و گفت: دفاع مقدس به ما آموخت که روی پای خودمان بایستیم و متکی به مردم و ظرفیت های داخلی کشور خودمان باشیم و این نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و حرکت کشور به سوی خود اتکایی و خودکفایی بود.

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری هدايت اله جمالي پور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری  طی سخنانی در مراسم تقدیر از برگزیدگان مسابقه ویژه هفته دفاع مقدس که در محل فرمانداری شهرستان ری برگزار شد ، ضمن گراميداشت ياد و خاطره امام خميني (ره) و شهداي والامقام انقلاب اسلامي و پاس داشت رشادت ها و فداكاري هاي خانواده معظم شهدا،جانبازان،ايثارگران اظهار داشت: دفاع مقدس را نقطه عطفی تاريخ انقلاب اسلامي دانست و گفت: دفاع مقدس به ما آموخت که روی پای خودمان بایستیم و متکی به مردم و ظرفیت های داخلی کشور خودمان باشیم و این نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و حرکت کشور به سوی خود اتکایی و خودکفایی بود.

معاون استاندار تهران  خاطر نشان کرد:هنوز چند صباحی از پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي نگذشته بود و ثبات در مديريت انقلاب حاکم نشده بود که قدرتهای استکباری از این حرکت مردم ایران شگفت زده و نگران از دست دادن منافع شان در منطقه  شدند وکشور همسایه ما عراق را که راس آن یک آدم دیوانه و دیکتاتور بود با تحريك و تهیج برعلیه ما شوراندند وبه خیال باطل قصد تصرف ایران در یک هفته را کردند.

  فرماندار ويژه شهرستان ري افزود: عراق در حالی با پشتيباني همه ی قدرتهای  جهانی به ايران حمله كرد که ساختار حکومتی ایران  هنوز کامل مستقر نشده بود و در داخل هنوز عناصر منافقین حضور و نقش آفرین بودند. اما ملت غيور ايران به لطف خدا، عنايت ائمه اطهار عليهم السلام  وهدايت هاي پيامبر گونه امام خميني (ره) و رشادت ها و فداكاري هاي جوانان برومندش مقتدرانه در برابر این تجاوز این رژیم متجاوز و هم پیمانانش ایستادگی کرد و شکست خفت بار را به وی تحمیل و پیروز میدان در جنگ و صحنه جهانی شد.

جمالي پور دفاع مقدس را رساترين واژه در قاموس ملت ايران دانست و تاكيد كرد: در دفاع مقدس رشادت، آزادگي، صبر، استقامت و شهادت نماد و نمود پيدا كرد و این عبارت ها رمز پیروزی ما در جنگ بود.

 وي ادامه دفاع مقدس را فرصتي بس گران سنگ برای توسعه و پیشرفت کشور دانست و بیان داشت : هرچه ما امروز در حوزه توسعه و پیشرفت کشور داریم به برکت دفاع مقدس و دانشگاه جنگ است.

معاون استاندار تهران عنوان كرد: به حق ملت رشيد ايران در دوران دفاع مقدس با ايستادگي و مقاومت در برابر دشمنان تا دندان مسلح، عظمت خود را به جهان و جهانيان نشان داد و با اتکا به نیروی متخصص داخلی بسیاری از ناممکن ها را در ساخت تجهیزات نظامی و غیر نظامی ممکن ساختند که این کار  باعث حیرت دشمنان ما شد

وي افزود: بدون شك، جاي جاي ايران اسلامي از دشت هاي سوزان جنوب تا بلندي هاي برف گرفته کردستان، نشان از رشادت ، مقاومت و ايثارگري جوانان رشيد اين مرز و بوم است كه مرگ سرخ را بر ننگ اشغال وطن توسط دشمن ترجيح دادند و آسایش و پیشرفت امروز مدیون خون و جانفشانی  این عزیزان است.

استاسلاميانقلابتاريخدفاعریشهرریشهرستانعطففرماندارمقدسنقطه
نظرات (0)
Add Comment