فرماندار شهرستان ری: مانع تراشی برسرحضورحداکثری مردم درانتخابات، ظلم به نظام اسلامی است

به گزارش راگانیوز، هدایت الله جمالی پور روز دوشنبه در آیین معارفه بخشدار جدید مرکزی شهرستان ری افزود: برگزاری انتخابات شکوهمند در نظام جمهوری اسلامی ایران نشانه شان و منزلت بالای ملت ایران است و از این رو تمامی مسوولان دستگاه های اجرایی می بایست طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب زمینه ساز حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای باشند.

وی حفظ و صیانت از آرای مردم با هرگونه سلیقه را یک اصل خواند و احترام به برگزیدگان ملت را خواسته نظام اسلامی دانست و افزود: این مسوولیت، امانتی است که در اختیار خدمتگزاران به ملت ایران نهاده شده و باید از این امانت به بهترین وجه حفاظت کرد.

جمالی پور گفت: جمهوری اسلامی ایران به عنوان الگویی برای سایر ملت های آزادیخواه جهان بایستی در تمامی حوزه ها سرآمد باشد و از این رو در عرصه انتخابات نیز مورد قضاوت قرار خواهد گرفت و باید سعی و تلاش کرد تا به درستی و با همدلی و همزبانی این امانت را سالم و صحیح به مقصد رساند.

در این آیین که معاونین فرماندار، روسای ادارات و بخشداران شهرستان ری حضور داشتند، با تقدیر از مهدی مجیدی بخشدار مرکزی سابق شهرستان ری که هم اکنون به عنوان معاون برنامه ریزی و نیروی انسانی فرمانداری مشغول بکار است، حشمت الله پورمهدوی به پیشنهاد استاندار تهران و با حکم وزیر کشور به عنوان بخشدار جدید مرکزی شهرستان ری معرفی شد.

حشمت الله پورمهدوی تا پیش از این مسوول حوزه حراست فرمانداری شهرستان ری بود.

استاسلامیبرسرحضورحداکثریبهتراشیدرانتخاباتریشهرریشهرستانظلمفرماندارمانعمردمنظام
نظرات (0)
Add Comment