فرماندار شهرستان ری: پیام رهبر انقلاب در جذب حداکثری ظرفیت نظام را به نمایش گذاشت

راگانیوزشهرری- معاون استاندار و فرمانداری ویژه شهرستان ری گفت: رهنمود رهبر معظم انقلاب در مورد جذب حداکثری ظرفیت و پتانسیل نظام اسلامی را به نمایش گذاشت.

به گزارش  راگانیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ری، ˈهدایت الله جمالی پورˈ در دیدار با اعضای جامعه روحانیت شهرستان ری، اظهار داشت: جذب حداکثری یک راهبرد سیاسی و کلیات نظام اسلامی است و همه بایستی با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب پشت سر رهبر نظام حرکت کنیم.

وی افزود: مردم و همه مسوولان نبایستی جلوتر از مقام معظم رهبری حرکت کنند، چون اگر جلوتر از رهبری حرکت کردیم هم به کشور آسیب خواهیم زد و هم به دستاورد شهدا که ولایت فقیه است آسیب می زنیم.

وی با اشاره به برخی افراد که می گویند رهبری ملاحظاتی دارد و برخی موارد را اعلام نمی فرمایند،گفت: این مطلب به نظر من توهین است.

به گفته وی، اگر به بیانات رهبر معظم انقلاب در کردستان نگاه کنید تکلیف روشن است، ایشان فرمودند کسی لازم نیست از طرف من حرفی بزند و استنباط از سخنان من بکند، من هرچه لازم باشد خودم آن را به مردم خواهم گفت.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری، همچنین با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در مورد جذب حداکثری گفت: ایشان تکثر آرا و نظرات را علی رغم اختلافات مد نظر دارند، تکثر آراء را مفید دانسته البته تا وقتی که کلیت نظام مورد آسیب قرار نگیرد مهم می شمارند.

جمالی پور، تصریح کرد: اما می بینیم خیلی از عزیزان دنبال دفع حداکثری هستند و این کار می تواند به انسجام اجتماعی ما آسیب بزند.

وی رسالت علما و روحانیون را در فراهم کردن فضای مودت، دوستی و تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب در بحث جذب حداکثری را مهم دانست و خاطر نشان کرد: دفاع شما از اصل نظام ، منویات و فرمایشات رهبر انقلاب بسیاری از مشکلات امروز جامعه را رفع می کند، روحانیون چون درصف اول جامعه هستند و در کنار مردم حرکت می کنند، رهنمودهای ارایه شده توسط علما و روحانیون تعیین کننده و باعث تحکیم وحدت و انسجام جامعه می شود.

همچنین در پایان این جلسه، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری به سئوالات برخی از روحانیون در خصوص مشکلات شهری و راهکارهای آن پاسخ گفتند.

13آبانآتشکده ریآموزش و پرورش کهریزکباقرشهربخشداری کهریزکبهشت زهرابهشتیجمالی پورجنوب تهرانحسن آبادحضرت عبدالعظیم (ع)خبری جنوب تهراندولت آبادراگاراگانیوزریری باستانری نشینسعید استاد فرجشهردارشهردار باقرشهرشهردار منطقه 20شهردار کهریزکشهرداریشهرداری باقرشهرشهرداری شهرریشهرداری کهریزکشهرریشهرستان ریشورآبادشورای اسلامی باقرشهرشورای اسلامی کهریزکعربیعطر سیبفرماندار ریفرماندار ویژه شهرستان ریفرمانداری شهرستان ریقله گبریمعاون شهردارمنطقه 20ناحیهنازی آبادپالایشگاه تهرانچشمه علیکتانبافکهریزک
نظرات (0)
Add Comment