فرماندار قرچک: فیلم مستند شهرستان قرچک ساخته می‌شود

به گزارش راگانیوز ، مسعود مرسلپور در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی ساخت مستند شهرستان قرچک اظهار کرد: یک فیلم مستند باید در شهرستان قرچک ساخته شود تا مردم بدانند نظام چه خدماتی به این شهرستان داده است و این فیلم یک شناسنامه برای شهرستان شود.

وی افزود: در حوزه شهرک صنعتی اقدامات خوبی انجام‌شده است و حدود ۶۰۰ قرارداد زمین واگذار شده است و نزدیک ۱۸۰ کارخانه ساخته و ۴۰ کارخانه به بهره‌برداری رسیده است و باید این کار مهم مستندسازی شود.

*فیلم مستند شهرستان قرچک ساخته می‌شود

مرسلپور خاطرنشان کرد: در حوزه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کارها و برنامه‌های جدیدی انجام شد. در دستور کار، ساخت اولین سینما و سالن چندمنظوره را در شهرستان داریم که سعی بر این است که در هفته دولت به بهره‌برداری برسد در غیراین‌صورت در مهرماه افتتاح خواهد شد.

فرماندار شهرستان قرچک گفت: از وزیر بهداشت و درمان و استاندار تهران درخواست ساخت یک بیمارستان تخصصی کودکان ویژه جنوب شرق کشور را در یکی از روستاهای قرچک بااعتبار دهیاری‌ها شده است که امیدواریم به نتیجه برسد؛ اگر این بیمارستان به نتیجه برسد توسط تیم مستندساز این اقدام خوب دولت و نظام باید مستندسازی و به مردم ارائه شود.

لزوم ارائه اقدامات خوب نظام و دولت به مردم

وی تصریح کرد: در حوزه‌های ادارات خدمات‌رسان اقداماتی که در شهرستان قرچک انجام‌شده است باید به مردم گزارش شود.

این مسؤول تأکید کرد: ادارات و دستگاه‌های اجرایی مختلف مهم‌ترین و شاخص‌ترین خدمات نظام و دولت را در حوزه مأموریت خود به روابط عمومی فرمانداری تحویل دهند و روابط عمومی جمع‌بندی کرده و در اختیار تهیه‌کننده و کارگردان قرار دهد.

استفاده از اطلاعات و تجارب نویسنده‌ها و ساکنین قدیمی قرچک در فیلم مستند

بهروز مشتاق رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قرچک نیز در جلسه اظهار داشت: در این مستند باید مروری بر تاریخچه شهرستان داشته باشیم؛ نویسنده‌های خوبی در شهرستان قرچک ساکن هستند که اطلاعات خوبی از این شهرستان دارند.

وی افزود: از افرادی که از قدیم در شهرستان قرچک سکونت دارند باید مصاحبه گرفته شود تا همه بدانند در این شهرستان طی سالیان سال چه اتفاق‌ها و رویدادهایی افتاده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قرچک  تصریح کرد: در شهرستان قرچک هنرمندان و افراد برجسته‌ای داریم که می‌توانند در این مستند به‌کار گرفته شود.

اقدامات نظام بسیار شفاف در مستند جهت آگاه‌سازی مردم گنجانده شود

در ادامه مهدی نیکبخت مدیریت آموزش‌وپرورش شهرستان قرچک نیز در خصوص این مستند با بیان اینکه اقدامات نظام بسیار شفاف در مستند جهت آگاه‌سازی مردم گنجانده شود، اظهار کرد: پروژه‌هایی که در سال‌های قبل نیمه‌کاره مانده بود، تکمیل‌شده است و اقدامات دیگری انجام شده است؛ در این مستند باید به‌طوری شهرستان را نشان دهیم که در سال‌های قبل به چه شکل بوده است و هم‌اکنون به چه شکل است و مردم کامل با این امر آشنا شوند.

فیلم مستند قرچک از طریق صداوسیما و فضای مجازی پخش خواهد شد

رضا عاطفی کارگردان و مستندساز نیز در این جلسه اظهار کرد: مستندی قرار است برای شهرستان قرچک ساخته شود که این شهرستان را در کشور مطرح کند و این فیلم مستند از طریق صداوسیما و فضای مجازی پخش شود. مسؤولین شهرستان قرچک باید کمک کنند که بحث اقتصادی، صنعتی و فرهنگی شهرستان در مستند به نحو احسن گنجانده شود.

وی گفت: این فیلم مستند در بخش‌های مختلف ساخته و تدوین می‌شود که با توجه به موضوع هر فیلم در اختیار شبکه‌های سیما جهت پخش قرار خواهد گرفت.

فارس

فرماندارفیلمقرچکمستند
نظرات (0)
Add Comment