فرماندار ملارد:روستاهای ملارد باید دارای حریم شوند

توکلی کجانی در ادامه با اشاره به اینکه حریم برخی از روستاهای ملارد درگیر ساخت و ساز شده است افزود: در حوزه روستاهای ملارد با پدیده ای به نام ساخت حریم روستاها روبرو هستیم که در این موضوع خود روستاییان سود نمی برند و عده ای از افراد از این فضا سواستفاده می کنند و با باغچه سازی و سرایدار شدن روستاییان این کارها انجام می شود.

وی با بیان اینکه مشکلاتی در زمینه  آب روستایی وجود دارد که با تلاش مسئولین مربوطه باید حل شود گفت: امروز اگر مسئولین ابفا اقدام انجام ندهند قطعا سال بعد مشکلات بیشتر خواهد شد لذا لازم است که از همین امروز برای آینده برنامه ریزی های لازم صورت بگیرد.

سرپرست فرمانداری ملارد در خصوص کمک های مالی به حوزه فرهنگی مذهبی گفت: مسائل مذهبی در ردیف بودجه دهیاری ها است و خارج از آن هم تا ۲۰ الی ۳۰ درصد کار صورت بگیرد حتما کمک صورت خواهد گرفت.

وی گفت: در خصوص بنیاد مسکن باید برسی شود حتما برنامه ریزی شود و الحاقی وجوددارد سرانه ها مشخص شود چرا روستایی با داشتن ۳ هزار نفر جمعیت باید از سرانه های ورزشی بی بهره باشد.

توکلی کجانی در خصوص درآمد شهرداری از حریم شهر و روستاها گفت: لازم است که یک باک اطلاعاتی تشکیل شود تا میزان درآمد شهرداری ها از حریم شهر و روستا ها مشخص شود و در این راستا اگر شهرداری ها فاصله ای بین شهر و روستا جایی که مدیر ندارد باید مشکلش حل شود و روستاها دارای حریم بشوند.

توکلیحریمروستاهاروستاهایملارد
نظرات (0)
Add Comment